Lagenko
Obywatel Tik-taka
Obywatel Tik-taka
Posty: 905
Rejestracja: 15 wrz 2014, 13:46

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

13 maja 2016, 09:53

A może kosmetyki oparte na bazie naturalnego kolagenu zdadzą egzamin,próbowałyście? Jeżeli nie to serdecznie zapraszamy na www.Lagenko.pl są bardzo skuteczne w kwestii pielęgnacji suchej skóry.

ossi
Nakręcona katarynka
Nakręcona katarynka
Posty: 184
Rejestracja: 26 mar 2015, 08:06

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

23 wrz 2016, 10:50

ja mam gorzej bo cerę mam tłusta w strefie T, suchą na policzkach i do tego lekkie pierwsze zmarszczki :) ostatnio się przestraszyłam jak się zobaczyłam w lustrze - ja wiem zmęczenie, stresy no ale żeby po 30 już kurze łapki były? Załamałam się normalnie! Znalazłam już nawet dobre kosmetyki http://www.elixirbynature.pl/60-time-stop-line chcę zamówić mgiełkę i coś na noc, mam nadzieję że przywrócą gęstość mojej skórze i trochę zatuszują chroniczne zmęczenie :)

Lagenko
Obywatel Tik-taka
Obywatel Tik-taka
Posty: 905
Rejestracja: 15 wrz 2014, 13:46

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

12 paź 2016, 10:43

A zaglądałaś na naszą stronę? Jeżeli nie to czas najwyższy, mamy też bardzo fajne blogi jak i artykuły dotyczące pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej, warto poczytać aby wiedzieć więcej, w razie pytań chętnie pomożemy i doradzimy :)

ossi
Nakręcona katarynka
Nakręcona katarynka
Posty: 184
Rejestracja: 26 mar 2015, 08:06

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

14 paź 2016, 10:30

lagenko dziękuję na pewno zobaczę :) w końcu się zdecydowałam i zamiast mgiełki kupiłam serum pure control oraz lekki krem oczyszczająco odmładzający. Powiem wam że chyba to ma sens, bo skóa od razu lepiej wygląda. Trzeba tylko uważać żeby nie nakładać kosmetyku na skórę gdzie masz ranki, bo może piec :) Krem się wchłania mega szybko, ma zapach ziół i widac że fajnie liftinguje :)

madziulkaaa
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 74
Rejestracja: 20 maja 2016, 13:05

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

24 paź 2016, 14:37

ossi, kosmetyki Elixir by nature jak najbardziej polecam, bo sama mam dwa. Ja akurat używam serum i kremu oczyszczająco-odmładzającego z linii Pure Control i są naprawdę fajne. Tobie też powinny przypaść do gustu, skoro masz cerę mieszaną, a do tego działają też przeciwzmarszczkowo.

lovelia
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 sie 2016, 15:59

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

25 paź 2016, 17:00

W kwestii drobnych zmarszczek jestem w ostatnim czasie ekspertką (30 lat na karku zobowiązuje) Bardzo dobre efekty dają na tym polu kosmetyki azjatyckie. Zresztą wystarczy spojrzeć na gładkie buzie koreanek, chyba nie ma żadnych wątpliwości, ze znaja się na rzeczy. I uwaga- to nie tylko kwestia genów, ale przede wszystkim umiejetnej pielęgnacji. Wiele osób twierdzi, że kosmetyki azjatyckie sa drogie, a wystarczy umiejętnie szukać (Ja kupuje je na ekobiecej, bo mają całkiem dużo produktów azjatyckich). Popatrz sobie na kremy do suchej cery np. od Holika Holika lub takie ze śluzem ślimaka (czyni cuda, serio! :D). Powodzenia w poszukiwaniach :)

mateoa
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 paź 2016, 20:32

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

25 paź 2016, 20:42

na mnie dobrze działają olejki :)

Lagenko
Obywatel Tik-taka
Obywatel Tik-taka
Posty: 905
Rejestracja: 15 wrz 2014, 13:46

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

07 lut 2017, 14:30

Które konkretnie olejki? Bo nie polecam do cery tłustej lub mieszanej,wówczas olejowanie twarzy przyniesie odwrotny skutek do tego zamierzonego. Na sucha skórę lepiej zadziałają kosmetyki naturalne z kolagenem.

Lucjana
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 sie 2017, 21:48

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

30 sie 2017, 21:57

Co do kosmetyków od Lagenko - znam i lubię! W sumie świetna sprawa, bo kosmetyki są naturalne i wspaniale działają na suchą cerę. Chociaż szczerze mówiąc nie sa za bardzo znane...ja się dowiedziałam od koleżanki raz pożyczyłam jej krem i od razu zauważyłam, że jest jakiś skuteczniejszy. Jak nie wierzycie, to kupcie sobie po próbce (można też tak), różnicę czuć już po pierwszym zastosowaniu :-)

Lagenko
Obywatel Tik-taka
Obywatel Tik-taka
Posty: 905
Rejestracja: 15 wrz 2014, 13:46

Re: Kosmetyki dla suchej skóry twarzy i na zmarszczki

07 wrz 2017, 11:45

Fajnie, że odezwałaś się na forum, wielkie dzięki bo może dzięki temu więcej osób przekona się co do działania kosmetyków opartych na naturalnym kolagenie :)

Wróć do „Moda, makijaż i fryzury”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości