Awatar użytkownika
wisienka
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 743
Rejestracja: 13 lip 2007, 18:55

13 sie 2008, 09:17


Awatar użytkownika
Dagles
Biegaczostruś na forum
Biegaczostruś na forum
Posty: 222
Rejestracja: 07 mar 2007, 15:06

15 sie 2008, 17:28

wisienka serdeczne gratulacje! Jagoda miała rok i 3 miesiące jak zaczęła...

moze po wakacjach bedzie więcej wpisów...

Awatar użytkownika
wisienka
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 743
Rejestracja: 13 lip 2007, 18:55

16 sie 2008, 15:11

Filipek chodzi narazie za rąkę,zapomiałam dopisać :-)

oto kilka nowych naszych fotek :ico_oczko:



Awatar użytkownika
Natashka
Miss zgubnych kilogramków
Posty: 9704
Rejestracja: 07 mar 2007, 17:06

10 wrz 2008, 11:37

hejka
widze ze watek umiera powoli'
tak jakos nikt czasu nie ma :ico_haha_01: :ico_haha_01:

moze jak pogoda sie brzydka zrobi to i wiecej nas tu bedfzie :ico_haha_01:

i chyab cos mi sie zdaje ze spotkanko nam sie nie uda..za malo nas ...................

Awatar użytkownika
wisienka
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 743
Rejestracja: 13 lip 2007, 18:55

10 wrz 2008, 19:00

no niestety mało nas :ico_noniewiem:
u mnie wszystko dobrze.My mamy tylko slub cywilny i nie bedziemy brali kościelnego,a ze nie mieliśmy zdjec z cywilnego,kiedyś chcieliśmy sobie zrobić sesyjkę ;)
Nasi przyjaciele są fotografami i akurat szukali pary do zdjeć ślubnych :-D zapytali się nas czy byśmy nie chcieli im popozować :ico_haha_01: oczywiście ze chcieliśmy :) no i mamy zdjecia ze ślubu hihi ;)
oto kilka:








Awatar użytkownika
akerl
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 732
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:27

10 wrz 2008, 23:15

wisienka, oglądałam na NK.Śliczne fotki:)) suknię kupowałaś,czy to ta slubna?
A w ogóle pieknie wyglądacie:))
Ja zaczęłam pracę,i nie mam czasu na siedzenie przy komputerze,bo kiedy wracam,to w domu jest taki sajgon,jakby tajfun przeleciał:))
Natalka,jeszcze raz soooorki,ze zawróciłam Ci gitarę,ale nie wiedziałam,że mama sie zgodzi.Znalazłaś coś?

Awatar użytkownika
-indigo-
Jestem najmądrzejszy na forum!
Jestem najmądrzejszy na forum!
Posty: 1514
Rejestracja: 07 mar 2007, 17:20

11 wrz 2008, 22:05

Cześć laseczki :-D
Pamiętacie mnie jeszcze??
Wątek Wam umiera to wpadła na dwa słówka, zeby go troszkę podrasować hihi.
U nas świetnie. Tomeczek szaleje na makasa. Biega jak szalony po wszelkich nierównosciach. Ale za to nie bardzo mówi jeszcze. Chociaż rozumie coraz więcej. Ostatnio juz próbuje wyrażać swoje chęci jakimiś konkretnymi sylabami, ale i tak najlepiej mu wychodzi Eeeeeeee!!!
Ja jeszcze na wolnym, ale musze zacząć sie rozgladać za pracą. Ale nie mam z kim zostawić Tomeczka i dlatego brakuje mi zapału na to wszystko. Zreszta nie moge mysleć jak miałabym go z kimś zostawić. Mam poczucie, ze sama najlepiej potrafię go wszystkiego nauczyć i przekazać to co uważam na najważniejsze. Ech ciężka sprawa.
No nic. Czas pokaże jak to się wszystko poukłada.
A jak tam Wasze spotkanko, bo widzę, ze coś planowałyście. Ja oczywiście chętna!!

Blumek ja miałam wózek Mutsy i polecam o ile nie będziesz musiał go dźwigac bo jest dość cieżki. Duży wybór tych wózeczków widzałam właśnie w hurtowni przy fali, o której juz tu pisano.

wisienka, ale piekne zdjęcia. Ja żałuję, ze nie mam zdjęć w terenie, ale mój Jarek jest taki narwowy, ze nie było szans, aby go przekonac. Dobrze, ze wytrzymał u fotografa hehe.

Awatar użytkownika
akerl
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 732
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:27

12 wrz 2008, 22:38

-indigo-, gadaj z Natalką,o ile nie znalazła pracy:))
Mój Filip nadal nie chce gadać ,zcasem woła na mnie mama,czasem ama,tata to jest kaka.Wszystko pokaże,ale zawziął się i nie powie nic po ludzku,tylko po swojemu,a jak czegos chce,to się pruje

Awatar użytkownika
Natashka
Miss zgubnych kilogramków
Posty: 9704
Rejestracja: 07 mar 2007, 17:06

18 wrz 2008, 07:13

hejka
ja troszke ostatnio zajeta bylam bo latalam sprawy zalatwialam

Aga od poniedzialku opiekuje sie 14 miesieczna Roksanka..mama ja przywozi z Pomorzan,fajnie sie bawia z Oskim choc i gorsze momenty kiedy to jedno drugiemu chce cos zabierac sie zdarzaja,ale jestem sprawiedliwa i kazdy dostaje odpowiednia ilosc tulania :ico_haha_01: aby nikt zazdrosany nie byl..

Indigo malutki ma jeszcze czas na nauke mowienia...pewnie ok 18 miesiaca bardziej sie moze ruszyc...
ale z gadaniem to dzieci czasami i do 3 roku zycia sie rozkrecic nie moga...nawet przyjaciolka ktora pracuje w przedsakzolu mowi ze jest sporo dzieciaczkow ktore albo gadaja jak katarynki albo nie mowia jeszcze prawie nic..ale i one zaczynaja zdnia na dzien doslownie nawijac jak szalone

my u nas mamy taki etap..Oskar powtarza wszystko choc z roznym skutkiem, raz mu wychodzi ,czasem zrozumiec nie idzie ale juz jest fajnie..wczoraj zaczal mowic tatuś i dziadziuś...a na mnie zamiast mamusia to mowi mamisia :ico_haha_01:
ze wzglkedu na to ze nie mowi R i czasami tez S :ico_haha_01: wczoraj chodzil po domu i mowil "chćem kiem" czyli ze chce krem :ico_haha_01: mowie wam jaja teraz sa z tym jegogadanie,bo wszystko brzmi przezabawnie....najlepiej jak mowie aby zaspiewal sto ltato spiewa tylko "to lat to lat" potem cos po swojemu .. juz sie umie tez przedstawic...w jego wykonaniu to Okar Sako czyli Oskar Sajko :ico_haha_01: a jak pytam ile ma lat to zawsze mowi Osiem :ico_haha_01: zreszta osiem to jego ulubiona liczba,w kolko tylko osiem i osiem :ico_haha_01:
a najlepiej od dawna wychodzi mu "odejdź" :ico_noniewiem: to zawsze wie kiedy powiedziec i tak wyraznie aby kazdy zropzumial :ico_haha_01:
no sie nachwalilam :ico_oczko: :ico_wstydzioch:
ale to gadanie tak z dnia na dzien m,u tak przyszlo ok miesiaca temu

Piekne foteczki wisienko :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: super wygladaliscie :ico_brawa_01:
w gdansku byliscie az na sesji??

Awatar użytkownika
akerl
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 732
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:27

20 wrz 2008, 16:32


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 56 gości