Polecane

10 rzeczy, które każda kobieta POWINNA przeżyć w ŁÓŻKU

10 rzeczy, które każda kobieta POWINNA przeżyć w ŁÓŻKU

10 SMS-ów, które sprawią, że ON będzie twój!

10 SMS-ów, które sprawią, że ON będzie twój!

4 sprawdzone triki na poderwanie każdego FACETA {nie chodzi o wygląd}

4 sprawdzone triki na poderwanie każdego FACETA {nie chodzi o wygląd}

Obalamy 5 mitów o FACETACH!

Obalamy 5 mitów o FACETACH!

4 pikantnych scenariuszy na dzisiejszy SEKS

4 pikantnych scenariuszy na dzisiejszy SEKS

10 pozycji seksualnych, które zapewnią wam mocniejsze wrażenia! {+instrukcja}

10 pozycji seksualnych, które zapewnią wam mocniejsze wrażenia! {+instrukcja}

7 sygnałów, że TWÓJ BYŁY ma na twoim punkcie obsesję i nie odpuści

7 sygnałów, że TWÓJ BYŁY ma na twoim punkcie obsesję i nie odpuści

5 powodów, dla których SEKS w hotelu to najlepszy pomysł!

5 powodów, dla których SEKS w hotelu to najlepszy pomysł!

Jak zrobić STRIPTIZ, którego on nigdy nie zapomni? Nasze wskazówki

Jak zrobić STRIPTIZ, którego on nigdy nie zapomni? Nasze wskazówki

Ta jedna rada sprawia, że ON zawsze ma ochotę na sex!

Ta jedna rada sprawia, że ON zawsze ma ochotę na sex!

FACET WYLICZA: zwiększ intensywność naszych orgazmów, za pomocą tych trików….

FACET WYLICZA: zwiększ intensywność naszych orgazmów, za pomocą tych trików….

FACET WYLICZA> Te rzeczy gwarantują więcej zmysłowości w łóżku….

FACET WYLICZA> Te rzeczy gwarantują więcej zmysłowości w łóżku….

8 rzeczy, które obudzą w facecie SZALEŃCZY GŁÓD POŻĄDANIA!

8 rzeczy, które obudzą w facecie SZALEŃCZY GŁÓD POŻĄDANIA!

8 nieoczywistych szczegółów wyglądu, przez które stajesz się niewidzialna dla MĘŻCZYZN

8 nieoczywistych szczegółów wyglądu, przez które stajesz się niewidzialna dla MĘŻCZYZN

O tych rzeczach najczęściej PLOTKUJĄ mężczyźni! Ich wyznania!

O tych rzeczach najczęściej PLOTKUJĄ mężczyźni! Ich wyznania!

FACET WYLICZA> 8 nieoczywistych powodów, przez które zrywamy z dziewczyną!

FACET WYLICZA> 8 nieoczywistych powodów, przez które zrywamy z dziewczyną!

Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Sprawy kobiece
Karolciaa
Częstowpadacz na plotki
Częstowpadacz na plotki
Posty: 113
Rejestracja: 14 kwie 2016, 09:25

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: Karolciaa » 07 wrz 2016, 14:21

Nie zdecydowałabym się chyba na krążek ani też spiralę. Jakoś nie mogłabym przestać myśleć o tym, że coś w sobie mam ;) Nie wiem tylko, czy zacząć brać tabletki czy może lepsze będą plastry? Z pigułkami trochę obawiam się, że zapomnę wziąć raz i antykoncepcja okaże się nieskuteczna... Tego problemu nie ma przy plastrach. Tu sporo o nich czytałam . Stosujecie może plastry?

Mikado
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 66
Rejestracja: 24 lut 2016, 00:11

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: Mikado » 20 sty 2017, 17:09

Ja mam założoną wkładkę levosert i pomimo, ze obawiałam się jakiegoś dyskomfortu tak mogę teraz śmiało powiedzieć, że nic takiego nie odczuwam. Wkładka sobie po prostu jest tam w środku - mam tego świadomość ale nie przeszkadza to dosłownie w niczym. Co do plastrów to różnie z nimi bywa - trzeba pamiętać aby zmienić je raz w tygodniu no i pilnować aby się nie odkleił przypadkiem co pod ubraniem czasem ciężko.

bun1a
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 23
Rejestracja: 19 wrz 2016, 17:57

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: bun1a » 16 cze 2017, 23:10

ja swego czasu bylam na plastrach ale nie mialam okresu i ciagle bylam w stresie.. teraz od lat stosuje tabletki belara i nie zamierzam tego zmieniac :D dobrze sie po nich czuje i wiem ze sa dobrze dobrane wiec jestem chroniona i to mi wystarczy :D

Awatar użytkownika
goldi
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 83
Rejestracja: 16 gru 2016, 13:31

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: goldi » 03 lip 2017, 11:42


kasix93
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 10
Rejestracja: 22 cze 2017, 20:03

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: kasix93 » 24 wrz 2017, 19:33

ja poki co nawet nie zastanawialam sie nad taka opcja, bo jestem bardzo zadowolona z tabletek belara, ktore obecnie stosuje. Sa to tabletki o niskiej zawartosci hormonow, ktore sa delikatne dla zoladka i watroby.

Awatar użytkownika
arwena89
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 17
Rejestracja: 20 gru 2014, 01:40

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: arwena89 » 24 wrz 2017, 21:18


AgnessMarczuk
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2017, 10:37

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: AgnessMarczuk » 16 paź 2017, 10:41

Nie miałaś żadnych komplikacji przy zajściu w ciążę? :) Pytam, bo ciągle słyszę takie historie odnośnie wkładek domacicznych.

marsjanka
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 29
Rejestracja: 08 lis 2017, 20:26

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: marsjanka » 20 paź 2018, 14:29

Agness mysle ze jak ktos ma miec komplikacje to bedzie je mial tak czy siak bez wzgledu na to czy stosowal jakies krazki wkladki itd

pionizacja
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 paź 2018, 17:16

Re: Pierścień/krążek dopochwowy, antykoncepcyjny

Postautor: pionizacja » 21 paź 2018, 17:44

U mnie nie sprawdzily sie ani krążki ani plastry.. zastrzykow sie bałam a na wkladke mnie nie stac :D Ja bralam tabletki vines bo zalezalo mi na malej ilosci hormonow a przy tym opaniu bolesnych okresow i dokuczliwego pms. Dzieki tabletkom pozbylam sie tych problemow a zabezpieczenie przed ciazą byla idealne


Wróć do „Ginekologia - Położnictwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości