Polecane

MĘSKIM ZDANIEM: lista 6 niepozornych rzeczy, które odrzucają nas od kobiety!

MĘSKIM ZDANIEM: lista 6 niepozornych rzeczy, które odrzucają nas od kobiety!

WAŻNE: 6 rzeczy, których nigdy nie mów SAMOTNEJ KOLEŻANCE

WAŻNE: 6 rzeczy, których nigdy nie mów SAMOTNEJ KOLEŻANCE

HOT: 6 pozycji seksualnych, które bardzo stresują MĘŻCZYZN

HOT: 6 pozycji seksualnych, które bardzo stresują MĘŻCZYZN

Wiosenne nowości ZARA: Słodkie sukienki, dziewczęce bluzki, kwiatowe spódnice

Wiosenne nowości ZARA: Słodkie sukienki, dziewczęce bluzki, kwiatowe spódnice

10 zmysłowych TATUAŻY, które niesamowicie podobają się FACETOM

10 zmysłowych TATUAŻY, które niesamowicie podobają się FACETOM

HIT: Jajeczna maseczka do włosów- zrób ją sama! Tylko 3 składniki!

HIT: Jajeczna maseczka do włosów- zrób ją sama! Tylko 3 składniki!

HOT: 5 sposobów, jak być bardziej wyluzowanym w łóżku

HOT: 5 sposobów, jak być bardziej wyluzowanym w łóżku

FACET WYLICZA: 6 tanich i uroczych pomysłów na wiosenną randkę!

FACET WYLICZA: 6 tanich i uroczych pomysłów na wiosenną randkę!

HOT: Jak wygląda pocałunek w 10 krajach na ŚWIECIE? Obejrzyj ten filmik!

HOT: Jak wygląda pocałunek w 10 krajach na ŚWIECIE? Obejrzyj ten filmik!

WAŻNE: 4 rzeczy, które wybaczy ci tylko NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA

WAŻNE: 4 rzeczy, które wybaczy ci tylko NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA

4 dowody na to, że powinniście się wybrać na TERAPIĘ DLA PAR

4 dowody na to, że powinniście się wybrać na TERAPIĘ DLA PAR

MĘSKIM ZDANIEM: Oto znaki, że jesteś i będziesz moją BRATNIĄ DUSZĄ

MĘSKIM ZDANIEM: Oto znaki, że jesteś i będziesz moją BRATNIĄ DUSZĄ

HOT: 4 ważne porady, jeśli chcesz aby WASZ seks na kanapie był niezapomniany

HOT: 4 ważne porady, jeśli chcesz aby WASZ seks na kanapie był niezapomniany

10 wiosennych nowości z H&M! Ceny już od 29 zł!

10 wiosennych nowości z H&M! Ceny już od 29 zł!

FACET WYLICZA: 10 rzeczy, które są obrzydliwe, a KOBIETY robią je niemal codziennie!

FACET WYLICZA: 10 rzeczy, które są obrzydliwe, a KOBIETY robią je niemal codziennie!

FACET WYLICZA: 6 sytuacji kiedy myślę, że moja dziewczyna jest: BEZUŻYTECZNA

FACET WYLICZA: 6 sytuacji kiedy myślę, że moja dziewczyna jest: BEZUŻYTECZNA

Operacje plastyczne

Jak wiadomo kobiety mają mnóstwo spraw na głowie. Pomóżmy jedna drugiej a życie będzie łatwiejsze.
Awatar użytkownika
wiktoria007
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2014, 11:08

Re: Operacje plastyczne

Postautor: wiktoria007 » 09 gru 2014, 13:50

Dziewczyny, fajnie, że jest taki temat. Rozważam od jakiegoś czasu wykonanie zabiegu tzw. slimlipo. Polega to w skrócie na laserowym usunięciu tkanki tłuszczowej. Jednocześnie robi się termolifting i nie ma obwisłej skóry. Chciałabym usunąć tłuszcz z brzucha i pośladków. Najbardziej zależy mi na brzuchu. Co o tym myślicie? Była na tym któraś z was?

TakaJakaJa
Korona za gadulstwo;-)
Korona za gadulstwo;-)
Posty: 595
Rejestracja: 21 lis 2012, 15:16

Re: Operacje plastyczne

Postautor: TakaJakaJa » 13 sie 2015, 09:26

Ja jestem zwolenniczką chirurgii plastycznej. Wychodzę bowiem z założenia, że jeśli ktoś nie akceptuje siebie, ma kompleksy, ale ma możliwość to zmienić, to powinien to zrobić. Moja znajoma osiągnęła to dzięki . Teraz jest bardziej szczęśliwa, w pełni akceptuje siebie. Trafiła w dobre ręce, w pełni zaufała lekarzowi i zyskała dzięki temu piękne, jędrne piersi.

obrun
Mistrz pióra
Mistrz pióra
Posty: 431
Rejestracja: 28 lip 2014, 15:03

Re: Operacje plastyczne

Postautor: obrun » 13 sie 2015, 13:01

lifting zawsze na propsie:)

Awatar użytkownika
martynkaka
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 629
Rejestracja: 04 gru 2012, 11:37

Re: Operacje plastyczne

Postautor: martynkaka » 14 sie 2015, 10:45

Jak ktoś potrzebuje, to czemu by nie?

uwodzicielka1
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 617
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:14

Re: Operacje plastyczne

Postautor: uwodzicielka1 » 17 sie 2015, 12:35

jak dla mnie to niepotrzebna ingerencja. Można wyglądać pięknie i młodo naturalnymi sposobami.

SamantaB
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 65
Rejestracja: 30 mar 2014, 12:27

Re: Operacje plastyczne

Postautor: SamantaB » 03 wrz 2015, 21:28


Awatar użytkownika
martynkaka
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 629
Rejestracja: 04 gru 2012, 11:37

Re: Operacje plastyczne

Postautor: martynkaka » 04 wrz 2015, 12:08


mycha87
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 75
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:09

Re: Operacje plastyczne

Postautor: mycha87 » 30 wrz 2015, 15:03

Osobiście jestem na tak zabiegom tego typu :) Mogę Wam z czystym sumieniem polecić miejsce, gdzie sama bywam, aby wykonywać zabiegi. Chodzę do dr Migały w Klinice Sfera, polecam zapoznać się z ich ofertą :)

Awatar użytkownika
martynkaka
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 629
Rejestracja: 04 gru 2012, 11:37

Re: Operacje plastyczne

Postautor: martynkaka » 02 paź 2015, 10:37

A jakie dokładnie zabiegi wykonujesz? Ja nie mam póki co potrzeby poddawania się takiej operacji, ale nie wiem, czy nie zmieni się to z czasem jak moje ciało zacznie się zmieniać.

obrun
Mistrz pióra
Mistrz pióra
Posty: 431
Rejestracja: 28 lip 2014, 15:03

Re: Operacje plastyczne

Postautor: obrun » 12 paź 2015, 12:05

A te zdjęcia poniżej to wzory dla osób, które chciałyby dokonać operacji plastycznej?


Wróć do „Być kobietą”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości