JoannaS
Wodzu
Wodzu
Posty: 19289
Rejestracja: 21 lut 2010, 07:51

Re: wiosna-lato 2013

03 wrz 2013, 16:07

nie pamietam juz czy u nas akt wymagali, ale nie martw sie . na pewno do niczego złego nie jest im to potrzebne. Nie zamartwiaj sie tym. :ico_oczko:
skoro wzieli to znaczy ze do czegos im potrzebne, moze jakies statystyki lub cos innego. :-)

monikaA88
Umiem skakać na skakance po całym forum
Umiem skakać na skakance po całym forum
Posty: 992
Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:48

Re: wiosna-lato 2013

03 wrz 2013, 16:14


Awatar użytkownika
tibby
Wodzu
Wodzu
Posty: 10053
Rejestracja: 10 sie 2009, 14:13

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 10:48

Jenny, trzymam kciuki za ciebie i waszego Tomka.

U nas bez zmian. Tom rośnie, uśmiecha sie i czekamy na wypłatę by iść na szczepienie.

monikaA88
Umiem skakać na skakance po całym forum
Umiem skakać na skakance po całym forum
Posty: 992
Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:48

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 14:42

hej

wpadlam na chwilke ...
jenny kciuki trzymam caly czas za Ciebie i Tomka :-)

my dzis na szczepieniu bylismy. placzu bylo co niemiara :cry: jeszcze dobrze pani doktor nie zaczela badac Patryka a ten w placz juz. w ogole jakis dzis marudny byl i nie chcial mi mleka jesc. przed wyjsciem na szczepienie dawal mu maz mleko a ten a placzem nie chcial jesc i wypluwal smoka od butelki... potem jak go ubieralam to samo krzyk i placz... wzielismy mleko ze soba bo stwierdzilismy ze moze jak zglodnieje to w przychodni zje ale jaks zlismy to we wozku zasnal i dopiero obudzil sie jak wchodzilismy do gabinetu.
ciemiaczko zrosniete juz ladnie, osluchowo i gardelko czyste, brzuszek miekki pomimo ze Patryk bardzo rzadko mi kupki robi to lekarka stwierdzila ze nie widac po nim tego, ze najwidoczniej taka jego juz natura ze kupka wtedy kiedy ma na to ochote. mamy zwiekszyc ilosc jabluszka bo moze to pomoze mu troszke w lepszej przemianie. wiec od dzis mamy nie zalowac dziecku jabluszka :-) poszerzyc diete tez juz mozemy :-)
Patryk moj wazy juz 6670 g i ma 71 cm dlugosci :-)
pielegniarka ktora szczepila Patryka stwierdzila ze bardzo dlugi jest ze ladnie rosnie bo ostatnio co go mierzyla to mial 63 cm a teraz juz 71 :-) hehe nawet na wage jak go polozylam to ledwo sie juz na niej miesci :-)
rosnie nam maly wielkoludek :ico_haha_01:

Awatar użytkownika
tibby
Wodzu
Wodzu
Posty: 10053
Rejestracja: 10 sie 2009, 14:13

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 20:47

wpadam z najlepszymi nowinami jakie można przekazac: jenny-urodzila-tomka-t17926.html

moni26
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5989
Rejestracja: 09 mar 2007, 11:55

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 20:54

Tibby a jak Jenny?

donatka26
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5118
Rejestracja: 27 cze 2008, 19:55

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 21:15

tibby super wieści :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: ,

ja codziennie wchodziłam i wyczekiwałam :-) , super :ico_brawa_01: ,
jenny wszystkiego dobrego dla Was :ico_buziaczki_big:

Awatar użytkownika
tibby
Wodzu
Wodzu
Posty: 10053
Rejestracja: 10 sie 2009, 14:13

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 21:49

Jak sie ma Jenny to nie wiem. Napisalam wam tyle ile wiem.

donatka26
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5118
Rejestracja: 27 cze 2008, 19:55

Re: wiosna-lato 2013

04 wrz 2013, 22:09

A ja dzis dostalam @ i mnie wszystko boli :ico_zly:

misia81
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 6721
Rejestracja: 17 paź 2008, 00:52

Re: wiosna-lato 2013

05 wrz 2013, 00:22

Aaaaaa Jenny kochanie! jak szybxiutko poszło,tak sie ciesze SERDECZNE GRATULACJE :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: :ico_brawa_01:

czyli co dziewuszki? idziemy z tego wątku? jestesmy wszystkie w komplecie tak się ciesze :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: :ico_brawa_01: jutro do was zajze i poodpisuje :ico_buziaczki_big:

Wróć do „Ciąża, czyli nasze 9 miesięcy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości