Awatar użytkownika
angioletto
Wodzu
Wodzu
Posty: 10009
Rejestracja: 17 mar 2009, 18:00

Pomóżcie dziewczyny!!!

03 sie 2014, 20:02

Moja sytuacja jest nieco dziwna.W czerwcu skonczylam brac tabletki anty. i 10lipca zaczął się mój cykl.Dziś jest 25dc,od 3 dni robię testy ciążowe i wychodzą blade cieniutkie kreski -te ciążowe.Z objawów mam: bardzo bolesne piersi,widoczne żyły idące az pod same pachy,temp z samego rana 37,bardzo dużo śluzu mlecznego,bóle brzucha jak na @,wzdęty brzuch-ogromny :D ,a do tego az trudno uwierzyc ale od kilku dni mam mdłości i okropne zawroty głowy i dusznosci.Wczoraj w sklepie na zakupach prawie zemdlalam.I teraz nie wiem czy jestem w ciąży i jakims cudem tak intensywnie ją odczuwam bo po tabletkach moglam miec owulacje znacznie wczesniej niz myslalam,czy moze jestem juz posiadaczką bliźniaków na przyklad i z tego powodu tak wszystko mocno czuje. Niestety na bete hcg mogę się udac dopiero we wtorek.Czy po zaprzestaniu brania tabletek anty. mozliwe jest ze owulacja nastąpila wczesniej?? dziękuję za odpowiedź

Małgorzatka
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7230
Rejestracja: 08 mar 2007, 12:27

Re: Pomóżcie dziewczyny!!!

03 sie 2014, 23:39

Możliwe, że nastąpiła wcześniej.
Skoro testy pokazują II kreseczki, to pewno jesteś. Gratuluję!

Wróć do „Ciąża, czyli nasze 9 miesięcy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości