kaska57
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2014, 20:01

Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

23 sie 2014, 20:02

Cześć, znalazłam sposób, na wyrzeźbienie kaloryfera lub ewentualnie spalenie brzuszka zaledwie w tydzien :) Poradnik w sam raz dla kobiet, ale rowniez dla mezczyzn. Jesli ktos jest zainteresowany to link - http://kaloryfertydzien.skroc.pl ;p
Oto moje efekty

kaskada
Biegaczostruś na forum
Biegaczostruś na forum
Posty: 214
Rejestracja: 13 sie 2014, 12:56

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

25 sie 2014, 10:43

nie wiem czy jest to jakiś nowatorski sposób, ale brzuch się nie wyrzeźbi jeżeli tylko tę partię będziemy ćwiczyć. wiadomo ćwiczenia na brzuch są ważne. polecam 8 minut abs na brzuch, na youtubie jest. ale do tego wszystkie inne ćwiczenia też są potrzebne.

Malin
Częstowpadacz na plotki
Częstowpadacz na plotki
Posty: 137
Rejestracja: 12 sie 2014, 12:28

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

26 sie 2014, 12:52

Płaski brzuch OK, ale kaloryfer - fuj!

kaskada
Biegaczostruś na forum
Biegaczostruś na forum
Posty: 214
Rejestracja: 13 sie 2014, 12:56

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

26 sie 2014, 13:02


bbeataa
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 11
Rejestracja: 21 wrz 2014, 15:07

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

21 wrz 2014, 15:57

poza tymi wszystkimi ćwiczeniami warto też pamiętać o rozciąganiu, dla mnie najlepszym sposobem jets joga, która umożliwia mi spokojne oddychanie i rozciąganie mięśni.
JogaStyl.pl- sklep gdzie możecie kupić specjalistyczny sprzęt, poradniki i różne akcesoria.

Merrick
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 paź 2014, 15:23

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

27 paź 2014, 15:30

Aerobiczna 6 Weidera - bardzo skuteczna choć wymaga samodyscypliny ogromnej :)

chia
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 16
Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:25

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

31 paź 2014, 12:10

jestem wege od kilku miesiecy i moj tluszczyk praktycznie zniknął, polecam poprostu odstawic nabiał, efekt widac od razu!

Sandra1983
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 paź 2014, 14:21

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

31 paź 2014, 14:24

odstawic nabial ? przeciez to on pomaga ci zrzucic kilogramy :) co ty za glupoty pleciesz chia.

GalMonica
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2014, 14:39

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

31 paź 2014, 14:46

Ja tam jestem zdania, że kaloryfer u kobiety też może fajnie wyglądać - jeśli cała o siebie dba, i ma ładną sylwetkę. Jednak wcale nie tak łatwo go uzyskać, zwłaszcza w kilka dni :)

renatazo
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 15
Rejestracja: 07 wrz 2014, 17:03

Re: Sposob na plaski brzuszek lub kaloryfer

04 lis 2014, 21:56

Chyba nikt nie zdaje sobie sprawy że do kaloryfera na brzuchu potrzebna jest masa. Czyli trochę mięśni które zdobywamy dzięki treningowi np. siłowemu. Dopiero potem przychodzi czas na rzeźbienie kaloryferów :-)

Wróć do „Fitness, Diety i odchudzanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości