Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 potrzeb seksualnych, które najczęściej ukrywają przed nami FACECI!

10 potrzeb seksualnych, które najczęściej ukrywają przed nami FACECI!

15 fryzur ,,na chłopczycę”, w których będziesz wyglądać seksownie!

15 fryzur ,,na chłopczycę”, w których będziesz wyglądać seksownie!

Na te cechy u kobiety, zwracają uwagę współcześni mężczyźni….

Na te cechy u kobiety, zwracają uwagę współcześni mężczyźni….

MĘSKIM ZDANIEM: 12 powodów, przez które już nigdy nie zamieszkam z kobietą!

MĘSKIM ZDANIEM: 12 powodów, przez które już nigdy nie zamieszkam z kobietą!

Komplementy, których FACECI wprost nienawidzą! Sprawdź dlaczego!

Komplementy, których FACECI wprost nienawidzą! Sprawdź dlaczego!

NIEPOZORNE zdania, które powinnaś mówić MU CODZIENNIE, abyście zawsze byli razem!

NIEPOZORNE zdania, które powinnaś mówić MU CODZIENNIE, abyście zawsze byli razem!

12 najgorszych pocałunków, których nie znoszą FACECI!

12 najgorszych pocałunków, których nie znoszą FACECI!

12 intymnych sposobów jak okazać sobie miłość, nie uprawiając seksu!

12 intymnych sposobów jak okazać sobie miłość, nie uprawiając seksu!

Czemu faceci nie lubią gry wstępnej? 12 nieoczywistych powodów

Czemu faceci nie lubią gry wstępnej? 12 nieoczywistych powodów

12 najsłodszych dowodów miłości jakie potrafi dać ZAKOCHANY FACET!

12 najsłodszych dowodów miłości jakie potrafi dać ZAKOCHANY FACET!

14 rzeczy, których bardzo brakuje FACETOWI po rozstaniu!

14 rzeczy, których bardzo brakuje FACETOWI po rozstaniu!

15 filmów idealnych na dzisiejszy wieczór! Same nowości!

15 filmów idealnych na dzisiejszy wieczór! Same nowości!

Na co najpierw zwracają uwagę FACECI, kiedy patrzą na kobietę? Nie zgadniesz…

Na co najpierw zwracają uwagę FACECI, kiedy patrzą na kobietę? Nie zgadniesz…

Najmodniejsze fryzury i cięcia w 2019 roku!

Najmodniejsze fryzury i cięcia w 2019 roku!

13 wskazówek jak zrobić IDEALNE SELFIE dla swojego faceta!

13 wskazówek jak zrobić IDEALNE SELFIE dla swojego faceta!

10 tekstów, które poprawią ci humor w sekundę!

10 tekstów, które poprawią ci humor w sekundę!

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.