Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Co robić, gdy facet nie publikuje waszych zdjęć razem na Instagramie, Facebooku?

Co robić, gdy facet nie publikuje waszych zdjęć razem na Instagramie, Facebooku?

Męskim zdaniem: 10 rzeczy, które robią tylko NAJLEPSZE DZIEWCZYNY!

Męskim zdaniem: 10 rzeczy, które robią tylko NAJLEPSZE DZIEWCZYNY!

Te ZNAKI ZODIAKU mają najmniejsze szansę na trwały związek! Sprawdź czy jesteś na liście!

Te ZNAKI ZODIAKU mają najmniejsze szansę na trwały związek! Sprawdź czy jesteś na liście!

8 oznak, że ON jest niedojrzały emocjonalnie, aby tworzyć z tobą związek!

8 oznak, że ON jest niedojrzały emocjonalnie, aby tworzyć z tobą związek!

HOT TREND: Najmodniejszy manicure na sezon WIOSNA/ LATO 2019!

HOT TREND: Najmodniejszy manicure na sezon WIOSNA/ LATO 2019!

8 kobiecych zagrywek, po których mężczyzna ma ochotę się oświadczyć!

8 kobiecych zagrywek, po których mężczyzna ma ochotę się oświadczyć!

Powstała „inteligentna prezerwatywa”, która wykrywa choroby przenoszone drogą płciową!

Powstała „inteligentna prezerwatywa”, która wykrywa choroby przenoszone drogą płciową!

Jak całuje facet, który kocha? Co oznaczają jego buziaki?

Jak całuje facet, który kocha? Co oznaczają jego buziaki?

STREET STYLE: 10 genialnych stylizacji z ulicy! Musisz je skopiować!

STREET STYLE: 10 genialnych stylizacji z ulicy! Musisz je skopiować!

10 faktów o FACETACH, których nie zrozumie żadna kobieta!

10 faktów o FACETACH, których nie zrozumie żadna kobieta!

FACECI wymieniają najbardziej DZIWNĄ rzecz, jaką kobieta zrobiła podczas seksu!

FACECI wymieniają najbardziej DZIWNĄ rzecz, jaką kobieta zrobiła podczas seksu!

12 imion damskich, które są według facetów ”brzydkie i odstraszające”

12 imion damskich, które są według facetów ”brzydkie i odstraszające”

8 znaków, że jesteś związkową EGOISTKĄ!

8 znaków, że jesteś związkową EGOISTKĄ!

MĘŻCZYŹNI pragną, abyśmy wiedziały o seksie dokładnie TE rzeczy….

MĘŻCZYŹNI pragną, abyśmy wiedziały o seksie dokładnie TE rzeczy….

Co powinnaś zrobić przed pójściem spać? 8 trików, które gwarantują spokojny sen

Co powinnaś zrobić przed pójściem spać? 8 trików, które gwarantują spokojny sen

MĘSKIM ZDANIEM: 10 miast, w których mieszkają najpiękniejsze Polki!

MĘSKIM ZDANIEM: 10 miast, w których mieszkają najpiękniejsze Polki!

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.