Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 pomysłów na przytulny pokój dla dziecka

10 pomysłów na przytulny pokój dla dziecka

Jesteś napalona? Oto 10 pomysłów na bezwstydny seks!

Jesteś napalona? Oto 10 pomysłów na bezwstydny seks!

FACET WYLICZA: W kobietach najbardziej urocze jest……

FACET WYLICZA: W kobietach najbardziej urocze jest……

NEW LOOK zamyka wszystkie sklepy w Polsce! Będzie wielka wyprzedaż?

NEW LOOK zamyka wszystkie sklepy w Polsce! Będzie wielka wyprzedaż?

MĘSKIM ZDANIEM: Takie kobiety wzbudzają w nas GORĄCE EMOCJE! Pragniemy ich!

MĘSKIM ZDANIEM: Takie kobiety wzbudzają w nas GORĄCE EMOCJE! Pragniemy ich!

8 sprawdzonych trików, każdej KUSICIELKI!

8 sprawdzonych trików, każdej KUSICIELKI!

FACET WYLICZA: Te rzeczy skutecznie zniechęcają nas do dotykania ciała kobiety!

FACET WYLICZA: Te rzeczy skutecznie zniechęcają nas do dotykania ciała kobiety!

Jak zaimponować mu w czasie seksu? Rób dokładnie tak……

Jak zaimponować mu w czasie seksu? Rób dokładnie tak……

15 pomysłów na aranżację ogrodu i balkonu!

15 pomysłów na aranżację ogrodu i balkonu!

15 pomysłów na PLAKAT w mieszkaniu!

15 pomysłów na PLAKAT w mieszkaniu!

ŚLUB 2019: Jak tanio udekorować salę weselną i kościół? 15 cudnych pomysłów!

ŚLUB 2019: Jak tanio udekorować salę weselną i kościół? 15 cudnych pomysłów!

15 zaskakujących rzeczy, które WABIĄ MĘŻCZYZN!

15 zaskakujących rzeczy, które WABIĄ MĘŻCZYZN!

10 pomysłów na to, jak wprowadzić wiosenne akcenty w domu!

10 pomysłów na to, jak wprowadzić wiosenne akcenty w domu!

HOT TREND: Minimalistyczna biżuteria! 15 inspiracji

HOT TREND: Minimalistyczna biżuteria! 15 inspiracji

10 komplementów, których FACECI nie lubią dostawać od kobiet!

10 komplementów, których FACECI nie lubią dostawać od kobiet!

Zadaj FACETOWI te pytania, a szybko wzbudzisz jego zainteresowanie!

Zadaj FACETOWI te pytania, a szybko wzbudzisz jego zainteresowanie!

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.

 

loading...