Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Czego mężczyźni nie mówią kobietom? 8 zaskakujących rzeczy!

Czego mężczyźni nie mówią kobietom? 8 zaskakujących rzeczy!

Sztuczki, które sprawią, że seks od tyłu będzie JESZCZE PRZYJEMNIEJSZY!

Sztuczki, które sprawią, że seks od tyłu będzie JESZCZE PRZYJEMNIEJSZY!

Domowa maseczka z kurkumy, miodu i jogurtu- rozjaśnia skórę, łagodzi podrażnienia

Domowa maseczka z kurkumy, miodu i jogurtu- rozjaśnia skórę, łagodzi podrażnienia

MĘSKIM ZDANIEM: oznaki, że jesteśmy dla siebie stworzeni pod względem seksu

MĘSKIM ZDANIEM: oznaki, że jesteśmy dla siebie stworzeni pod względem seksu

HALLOWEEN 2019: kostiumy idealne dla kobiet! Wyróżnij się!

HALLOWEEN 2019: kostiumy idealne dla kobiet! Wyróżnij się!

SEX ORALNY: nowe pozycje do wypróbowania dla ciebie i partnera

SEX ORALNY: nowe pozycje do wypróbowania dla ciebie i partnera

10 uroczych pomysłów na sesję CIĄŻOWĄ

10 uroczych pomysłów na sesję CIĄŻOWĄ

6 drobnych akcentów, które sprawią, że ON i TY szybciej się podniecicie

6 drobnych akcentów, które sprawią, że ON i TY szybciej się podniecicie

8 powodów, dla których seks oralny jest NAJLEPSZY!

8 powodów, dla których seks oralny jest NAJLEPSZY!

10 mężczyzn dzieli się tajemnicą, której nie są w stanie powiedzieć swojej DZIEWCZYNIE

10 mężczyzn dzieli się tajemnicą, której nie są w stanie powiedzieć swojej DZIEWCZYNIE

10 najlepszych perfum na jesień 2019! *nasza szczera opinia

10 najlepszych perfum na jesień 2019! *nasza szczera opinia

TOP NEWS: Kilka nawyków, które STRASZNIE denerwują twojego faceta

TOP NEWS: Kilka nawyków, które STRASZNIE denerwują twojego faceta

Trendy jesień/zima 2019: krótkie fryzury damskie. Oto modne propozycje!

Trendy jesień/zima 2019: krótkie fryzury damskie. Oto modne propozycje!

10 sekretów, które skrywa KAŻDA KOBIETA

10 sekretów, które skrywa KAŻDA KOBIETA

Rzeczy, które zniszczą KAŻDY związek! *nawet ten najmocniejszy

Rzeczy, które zniszczą KAŻDY związek! *nawet ten najmocniejszy

6 dowodów na to, że ON zawsze będzie potrafił cię zadowolić w łóżku!

6 dowodów na to, że ON zawsze będzie potrafił cię zadowolić w łóżku!

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.