Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

7 drobnych gestów, które rozwiązują skomplikowane problemy w związku

7 drobnych gestów, które rozwiązują skomplikowane problemy w związku

Tak wygląda najmodniejsze cięcie tego roku! Nazywa się „cool-girl bob”

Tak wygląda najmodniejsze cięcie tego roku! Nazywa się „cool-girl bob”

10 dowodów na to, że on jest wymarzonym facetem! Będziesz z nim najszczęśliwsza!

10 dowodów na to, że on jest wymarzonym facetem! Będziesz z nim najszczęśliwsza!

10 gorących pozycji seksualnych z użyciem wibratora

10 gorących pozycji seksualnych z użyciem wibratora

10 pytań, których NIGDY nie zadawaj przyszłej pannie młodej przed ślubem!

10 pytań, których NIGDY nie zadawaj przyszłej pannie młodej przed ślubem!

Jak często masturbują się kobiety w związku? 10 pikantnych historii

Jak często masturbują się kobiety w związku? 10 pikantnych historii

10 najseksowniejszych ruchów, jakie kobieta może zrobić w łóżku, według mężczyzn!

10 najseksowniejszych ruchów, jakie kobieta może zrobić w łóżku, według mężczyzn!

8 kobiet wyjawia czego oczekują od faceta w łóżku

8 kobiet wyjawia czego oczekują od faceta w łóżku

OFF Festival 2019. Kto wystąpi, cena biletu, artyści.

OFF Festival 2019. Kto wystąpi, cena biletu, artyści.

Jeansy z wysokim stanem – najmodniejszy fason sezonu. Oto 10 sposobów, jak je nosić!

Jeansy z wysokim stanem – najmodniejszy fason sezonu. Oto 10 sposobów, jak je nosić!

10 SMS-ów DO UKOCHANEGO, które nie pozwolą mu długo ZASNĄĆ!

10 SMS-ów DO UKOCHANEGO, które nie pozwolą mu długo ZASNĄĆ!

FACET ma nadzieje, że nie zauważysz tych 8 drobiazgów podczas seksu z nim….

FACET ma nadzieje, że nie zauważysz tych 8 drobiazgów podczas seksu z nim….

6 typów kobiet, z którymi żaden FACET nie pójdzie DO ŁÓŻKA!

6 typów kobiet, z którymi żaden FACET nie pójdzie DO ŁÓŻKA!

10 rzeczy, przez które jesteś FATALNA W ŁÓŻKU! Zmień to!

10 rzeczy, przez które jesteś FATALNA W ŁÓŻKU! Zmień to!

FACET WYLICZA: ,,Gdy kocham kobietę na serio, nigdy nie postępuję w ten sposób….”

FACET WYLICZA: ,,Gdy kocham kobietę na serio, nigdy nie postępuję w ten sposób….”

Jak nosić białe sukienki latem? 10 inspiracji+ rady stylistki

Jak nosić białe sukienki latem? 10 inspiracji+ rady stylistki

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.