Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

7 rażących oznak, że powinnaś zerwać toksyczną przyjaźń z facetem!

7 rażących oznak, że powinnaś zerwać toksyczną przyjaźń z facetem!

10 powodów, dla których faceci za nami szaleją!

10 powodów, dla których faceci za nami szaleją!

12 niesamowitych pytań do faceta, którymi mu mocno zaimponujesz

12 niesamowitych pytań do faceta, którymi mu mocno zaimponujesz

7 największych problemów w pierwszym roku małżeństwa!

7 największych problemów w pierwszym roku małżeństwa!

13 rzeczy, których niepotrzebnie zazdrościmy FACETOM!

13 rzeczy, których niepotrzebnie zazdrościmy FACETOM!

10 stylizacji idealnych na letnią randkę!

10 stylizacji idealnych na letnią randkę!

12 oznak, że on kiedyś będzie dobrym ojcem!

12 oznak, że on kiedyś będzie dobrym ojcem!

10 rzeczy, których nigdy nie mów przyjaciółce porzuconej przez faceta!

10 rzeczy, których nigdy nie mów przyjaciółce porzuconej przez faceta!

FACET WYLICZA: 15 komplementów, które się nam należą!

FACET WYLICZA: 15 komplementów, które się nam należą!

Dlaczego szybki numerek jest taki fajny? 6 powodów

Dlaczego szybki numerek jest taki fajny? 6 powodów

10 powodów, dla których wakacyjny seks jest najlepszy!

10 powodów, dla których wakacyjny seks jest najlepszy!

+15 naturalnych makijaży na upalne dni! Wyglądaj seksownie!

+15 naturalnych makijaży na upalne dni! Wyglądaj seksownie!

10 zasad, które warto wprowadzić do swojego życia erotycznego

10 zasad, które warto wprowadzić do swojego życia erotycznego

15 SMS-ów, które sprawią, że on będzie twój!

15 SMS-ów, które sprawią, że on będzie twój!

HOT TREND: modna biżuteria na lato 2019!

HOT TREND: modna biżuteria na lato 2019!

FACET WYLICZA: 8 szczegółów wyglądu, które świadczą o zaniedbaniu kobiety!

FACET WYLICZA: 8 szczegółów wyglądu, które świadczą o zaniedbaniu kobiety!

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Daj wszystko na tacy

Pójście o krok dalej umożliwiają markom różnego rodzaju imprezy wystawiennicze. Te skierowane do konsumenta zwykle są zorientowane na konkretną branżę – np. targi mieszkaniowe, turystyczne, kosmetyczne – albo na konsumenta o określonym profilu.

Taką imprezą jest Be Pretty Fair – targi branż kobiecych, oferujące możliwość zapoznania się z szeroką ofertą wystawców z różnych branż, skierowaną właśnie do kobiet. Pod jednym dachem swoje produkty i usługi zaprezentują firmy z branży kosmetycznej, sportowej, odzieżowej, wystroju wnętrz i wiele innych.

– Profil imprezy zapewnia markom dotarcie do specyficznego odbiorcy: kobiet aktywnych. Pań w różnym wieku, o różnym statusie majątkowym, ale bez wyjątku zainteresowanych ofertą różnych branż dedykowaną właśnie im. Z kolei dla kobiet, które odwiedzą wydarzenie, będzie to okazja do zapoznania się z nowinkami czy skorzystania z ofert specjalnych, dostępnych tylko podczas targów – mówi Anita Kijanka, Dyrektor Zarządzająca w firmie Com Creation, organizatorka targów, które odbędą się 25 października w Warszawie, a w kolejnych miesiącach także w Trójmieście, Krakowie i Wrocławiu.

 

Doubt about food

 

Przywrzeć do konsumenta

Rynek wciąż będzie ewoluował i uelastyczniał, dopasowując się do klienta. Będzie coraz bliżej konsumenta, wręcz do niego przywierając. Łączenie branż, produktów i usług w przystępne dla klienta pakiety ofertowe to trend wynikający właśnie z potrzeb konsumenckich. Trend pozytywnie wpływający na możliwości, wiedzę, oszczędność czasu i środków odbiorcy końcowego. Dlatego w świecie marek, które wychodzą poza utarte schematy standardowej reklamy, bardzo miło jest dziś być konsumentem.