Kosmetyki

Kultowe japońskie kosmetyki już w Polsce!

Pinterest LinkedIn Tumblr

Kultowe japońskie kosmetyki YU-BE już w Polsce! Od 15 września tego roku, dostępna jest już w Polsce jedna z najpopularniejszych japońskich marek kosmetycznych YU-BE. Produkty marki wyróżnia historia farmaceuty – założyciela – sięgająca 1957 roku, bogaty skład oraz udowodniona skuteczność. Kosmetyki oparte są na niskocząsteczkowej glicerynie, kwasie hialuronowym oraz witaminach. Preparaty doskonale nawilżają i chronią. Sprawdzają się nawet w ekstremalnych warunkach, co udowodniła japońska zdobywczyni Mount Everest Sumiyo Tsuzuki. Japońska jakość Kraj kwitnącej wiśni słynie z szacunku do natury, przywiązania do tradycji i świetnej kuchni. Japonia to też wysokiej jakości produkty stworzone dzięki najnowocześniejszym technologiom. Formuły japońskich kosmetyków są bardzo złożone. Zawierają skoncentrowane składniki, które z jednej strony zachowują naturalną barierę ochronną skóry, a z drugiej stymulują ją do regeneracji. Kosmetyki marki YU-BE zawierają niskocząsteczkową glicerynę, kwas hialuronowy i dobroczynne witaminy. Historia marki Był rok 1957, kiedy młody farmaceuta Yoshikiyo Nowatari po raz pierwszy zaprezentował Japonii swój terapeutyczny krem nawilżający. Naukowca do stworzenia kosmetyku skłonił przypadek klientki, która cierpiała z powodu przewlekłej suchości skóry. Kobieta stosowała produkty oparte na wazelinie, które jednak były zbyt tłuste i nie przynosiły ulgi w jej cierpieniu. Farmaceuta korzystając ze swojej wiedzy i innowacyjnego procesu produkcyjnego stworzył krem nawilżający na bazie niskocząsteczkowej gliceryny. W tamtym okresie była to prawdziwa rewolucja w kosmetyce. Dzisiaj, ten wyjątkowy kosmetyk wzbogacony o kwas hialuronowy i witaminy, jest najlepiej sprzedającym się kremem w Japonii stosowanym w leczeniu suchej skóry. Popularność terapeutycznego kremu sprawiła, że pojawiły się kolejne produkty YU-BE. Obecnie, marka oferuje balsamy do ciała i ust, emulsje oczyszczające oraz preparat do nawilżania pięt i łokci. Z kosmetyków marki YU-BE korzysta m.in. japońska wspinaczka wysokogórska Sumiyo Tsuzuki, która zdobyła Mount Everest chroniąc swoją delikatną skórę kremami nawilżającymi YU-BE. Marka YU-BE proponuje cztery skuteczne produkty: Terapeutyczny krem nawilżający YU-BE – Najpopularniejszy krem marki produkowany niezmiennie od 1957 roku. Oparty na niskocząsteczkowej glicerynie, kwasie hialuronowym i kamforze skutecznie nawilża skórę dając przyjemne uczucie komfortu. Kosmetyk bogaty w witaminy E, C oraz B2, głęboko odżywia i przeciwdziała starzeniu się skóry. Doskonale łagodzi podrażnienia i przynosi ukojenie wysuszonej skórze. Dostępny w dwóch wersjach:33 ml – 74 zł, oraz 66 ml – 120 zł Balsam głęboko nawilżający YU-BE – Specjalna formuła preparatu oparta na japońskiej filozofii pielęgnacji, zawiera dużą ilość witaminy E oraz B2 a także gliceryny, która wzmacnia komórki skóry oraz przywraca im prawidłowy poziom nawilżenia. Dzięki jedwabistej konsystencji balsam łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Skóra pozostaje odżywiona, nawilżona i miękka w dotyku. 300 ml – 136 zł Emulsja głęboko oczyszczająca i nawilżająca do twarzy i ciała YU-BE – Specjalna formuła łączy dwie funkcje oczyszczania i wygładzania skóry. Skutecznie pomaga w walce o piękny i zdrowy wygląd ciała. Formuła preparatu oparta jest na bogatym w składniki odżywcze ekstrakcie z ryżu oraz korzeniu żeń-szenia, które skutecznie odżywiają, tonizują i wygładzają skórę. Emulsja pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku. 200 ml – 86 zł Nawilżający balsam do ust z tendencją do przesuszenia YU-BE – Skutecznie nawilża skórę ust, pokrywając je niewidzialną barierą ochronną. Kosmetyk zawiera ochronny wosk pszczeli, odżywczy aloes, nawilżającą witaminę E oraz masło shea, które wzmacniają i przywracają ustom ich naturalny poziom nawilżenia. Można go stosować przez cały rok. Produkt naturalny, nie zawiera parabenów. Sztyft – 23,50 zł Od 1957 roku minęło już ponad 56 lat, odkąd Pan Nowatari sprzedaje swój nawilżający krem terapeutyczny. Uwielbiany przez pokolenia Japończyków, teraz może zostać doceniony przez wymagających polskich konsumentów.

Comments are closed.