Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 typów kobiet, które PRZERAŻAJĄ każdego faceta!

10 typów kobiet, które PRZERAŻAJĄ każdego faceta!

Faceci nie mogą się oprzeć kobietom, które robią dokładnie TAK…..

Faceci nie mogą się oprzeć kobietom, które robią dokładnie TAK…..

15 miejsc, w których mężczyźni najczęściej PROSZĄ o rękę!

15 miejsc, w których mężczyźni najczęściej PROSZĄ o rękę!

12 przezwisk, których MĘŻCZYŹNI nie tolerują (nie nazywaj go tak!)

12 przezwisk, których MĘŻCZYŹNI nie tolerują (nie nazywaj go tak!)

Imiona, które noszą najwierniejsi faceci! Sprawdź czy na liście jest twój partner!

Imiona, które noszą najwierniejsi faceci! Sprawdź czy na liście jest twój partner!

MANICURE na styczeń! 15 genialnych propozycji do odtworzenia w domu!

MANICURE na styczeń! 15 genialnych propozycji do odtworzenia w domu!

Czym kieruje się 20 letni FACET przy wyborze partnerki? 15 wytycznych!

Czym kieruje się 20 letni FACET przy wyborze partnerki? 15 wytycznych!

Dlaczego Twój były się do Ciebie odezwał? 10 powodów!

Dlaczego Twój były się do Ciebie odezwał? 10 powodów!

Te cechy wyglądu i osobowości ,,rozkładają facetów na łopatki”! Sprawdź co ich kręci!

Te cechy wyglądu i osobowości ,,rozkładają facetów na łopatki”! Sprawdź co ich kręci!

12 kobiecych „niedoskonałości”, które działają na mężczyzn

12 kobiecych „niedoskonałości”, które działają na mężczyzn

10 recyklingowych DIY, które wykonasz za grosze! Odmień swój dom!

10 recyklingowych DIY, które wykonasz za grosze! Odmień swój dom!

15 rzeczy, które SZCZĘŚLIWE PARY robią przed snem!

15 rzeczy, które SZCZĘŚLIWE PARY robią przed snem!

15 najmniej seksownych imion żeńskich. Sprawdź, czy Twoje jest na liście…..

15 najmniej seksownych imion żeńskich. Sprawdź, czy Twoje jest na liście…..

Jeśli Twój chłopak ma te 10 cech, to jesteś szczęściarą! Trzymaj się go!

Jeśli Twój chłopak ma te 10 cech, to jesteś szczęściarą! Trzymaj się go!

FACECI WYLICZAJĄ: Nie znoszę, gdy dziewczyna jest…..

FACECI WYLICZAJĄ: Nie znoszę, gdy dziewczyna jest…..

Co możesz zrobić, aby Twój facet zawsze Cię pragnął? 12 wskazówek

Co możesz zrobić, aby Twój facet zawsze Cię pragnął? 12 wskazówek

Nowa strategia marki Zehnder

Zehnder Polska wdraża strategię komunikacji opracowaną przez Zehnder Group. W jej ramach firma definiuje się jako dostawca kompleksowych rozwiązań ogrzewania, chłodzenia, wentylacji oraz filtracji powietrza. Nowy wizerunek marki oddaje hasło „Always around you” oraz charakterystyczne wiodące motywy graficzne w katalogach produktowych.

Obecna na polskim rynku od 2002 r. marka Zehnder w przeszłości postrzegana była przez pryzmat grzejników dekoracyjnych i „na miarę”, może się jednak poszczycić również 40-letnią tradycją w branży wentylacyjnej. Trzon oferty uzupełniały wodne promienniki sufitowe oraz przemysłowe systemy filtracji powietrza. Sukcesywne poszerzanie gamy produktów spowodowało repozycjonowanie marki Zehnder.

W ramach nowej strategii Zehnder jako dostawca kompleksowych rozwiązań systemowych dla komfortowego klimatu wnętrz chce komunikować korzyści wynikające z zastosowania swoich produktów. Zobrazowano je barwnymi liniami klimatycznymi oraz nowym hasłem przewodnim „Always around you” w materiałach informacyjnych firmy.

Klimat wnętrza pod znakiem Zehnder
Marka Zehnder chce kompleksowo odpowiadać na oczekiwania klientów. Szeroka i przejrzysta oferta firmy Zehnder Polska obejmuje produkty, które gwarantują zdrowy i komfortowy klimat pomieszczeń, bez względu na to, czy jest to przestrzeń prywatna czy publiczna, nowe budownictwo czy też obiekty modernizowane. Zgodnie z nowym hasłem marka chce być blisko swoich odbiorców, dostarczając kompleksowych rozwiązań. Motto „Always around you” oddaje wpływ produktów marki Zehnder na przestrzeń, w której zostały zastosowane. Jego przesłanie zostało wzmocnione kolorowymi liniami klimatycznymi w katalogach każdej z grup produktowych. Głównym przekazem nowej komunikacji jest przedstawienie oddziaływania urządzeń marki Zehnder na otoczenie. Dlatego w materiałach informacyjnych Zehnder pojawiają się linie klimatyczne, które okalają ludzi, obrazując efekty działania urządzeń: ogrzewanie, chłodzenie, świeże i czyste powietrze.

Linie w kolorze czerwonym symbolizują przytulne ciepło, będące efektem działanie szerokiego asortymentu grzejników lub promienników sufitowych. Efektywne, a zarazem energooszczędne ogrzewanie ma kluczowe znaczenie przede wszystkim w przypadku obiektów mieszkalnych i użyteczności publicznej.

Linie o ciemnoniebieskiej barwie odnoszą się do powietrza schłodzonego przez systemy ogrzewania i chłodzenia sufitowego przeznaczone do obiektów publicznych. Świeże powietrze przedstawiają linie w kolorze jasnoniebieskim.

Zehnder Comfosystems gwarantuje efektywną wymianę powietrza w domach jedno- i wielorodzinnych, zarówno nowych, jak i modernizowanych. Pozwala stworzyć środowisko całkowicie zdrowe i bezpieczne dla dzieci oraz osób narażonych na alergię. W szerokiej palecie rozwiązań pod marką Zehnder znajdują się również przemysłowe systemy filtracji powietrza. Czyste powietrze, symbolizowane przez zielone linie, ma szczególne znaczenie w obiektach, w których zbierają się groźne dla ludzkiego zdrowia kurz i pył, jak np. hale produkcyjne czy magazyny.

Motywy graficzne na materiałach promocyjnych Zehnder podkreślają różnorodność obszarów ich zastosowań oraz efekty działania produktów sygnowanych tą marką. Pojawiły się już na większości drukowanych materiałów informacyjnych marki i były prezentowane podczas targów INSTALACJE 2010. Kolejnym etapem realizacji strategii będzie ujednolicenie przekazu na witrynie firmowej www.zehnder.pl.

Więcej informacji na temat asortymentu Zehnder również na stronie www.zehnder.pl

Informacja o firmie:
Zehnder Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład Zehnder Group z siedzibą w Szwajcarii. To lider w segmencie grzejników klasy średniej i premium oraz promienników sufitowych.
Firma Zehnder posiada kompletną ofertę systemów grzewczych, chłodzących i wentylacyjnych do budynków mieszkalnych, obiektów użyteczności publicznej, budynków przemysłowych, logistycznych oraz sportowych. W skład asortymentu firmy wchodzą grzejniki: „na miarę”, łazienkowe podstawowe i dekoracyjne, elektryczne oraz sufitowe promienniki do ogrzewania i schładzania pomieszczeń. W ofercie znajduje się również wentylacja komfortowa Zehnder Comfosystems i przemysłowe systemy filtracji powietrza.