Lifestyle

Nowy spot ECCO Walkathon 2013 – Uśmiechnij się, idź dla innych!

Pinterest LinkedIn Tumblr

Wystartował najnowszy spot promujący ECCO Walkathon – największych charytatywny spacer świata. Do wzięcia udziału w ECCO Walkathonie zachęca m.in. Dorota Wellman, ambasadorka tegorocznej edycji wydarzenia. Mottem przewodnim spotu jest hasło: „Uśmiechnij się i idź dla innych”. Spoty będą emitowane w Radiu ZET i TVN do połowy września. Za kreacje spotu odpowiada Agencja Gong, działania public relations realizuje Agencja ConTrust. 14 września na warszawskiej Agrykoli odbędzie się dziewiąta już edycja ECCO Walkathonu w Polsce. Jak co roku Agrykola stanie się centralnym punktem Warszawy i najmodniejszym miejscem w stolicy, miejscem w którym po prostu trzeba być. ECCO Walkathon od lat przyciąga do wspólnej zabawy coraz większą liczbę uczestników. W pierwszej edycji wydarzenia udział wzięło 7 000 osób, a od 2009 roku spaceruje wspólnie już prawie 20 000 uczestników. Od pierwszego ECCO Walkathonu w Polsce w propagowanie idei aktywnej charytatywności angażują się również znani i lubiani m.in. Dorota Wellman. Dorota Wellman: „Czy można wychodzić pomoc? Można, ale tylko w ECCO Walkathonie! Ot, zwyczajne kroki na nie za dużym dystansie. Spacerek po mieście, miła przechadzka. Każdy krok i każdy kilometr to mały krok dla człowieka, a wielki dla innych. Wszystkich ludzi dobrej woli zapraszam na spacer” – Tak do wzięcia udziału w akcji zachęca Dorota Wellman, Ambasadorka ECCO Walkathonu w Polsce. Tegoroczny spot z udziałem Doroty Wellman ma podkreślać masowy charakter wydarzenia, które już na stałe wpisało się w kalendarz wrześniowych aktywności tysięcy ludzi dobrej woli, którzy w radosnym spacerze przejdą ulicami Warszawy, by wspomóc tych najbardziej potrzebujących. Mały krok każdego z nich złoży się na realna pomoc dla chorych i potrzebujących naszej pomocy dzieci. Bartek Jędrzejak: Polacy coraz bardziej dbają o siebie. Gdzie nie spojrzeć wszyscy przeliczają kalorie, robią wszystko, żeby spalić ich nadmiar. Spacer to dobry sposób na spalanie kalorii, a jeśli te spalone można jeszcze przeliczyć na złotówki – to idealnie! Pójdę z przyjaciółmi, będziemy spalali i przeliczali 🙂 Zapraszam na spacer! – mówi Bartek Jędrzejak, który wspólnie z Dorotą Wellman poprowadzi 14 września wydarzenie na Agrykoli. „ECCO Walkathon to niepowtarzalne przedsięwzięcie, łączące aktywność fizyczną z działalnością charytatywną. Impreza opiera się na prostym pomyśle. Uczestnicy spacerują po jednej z wybranych przez siebie tras, a organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, za każdy przebyty przez nich kilometr wpłaca 4 złote na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej. Fundusze zebrane podczas tegorocznego ECCO Walkathonu zostaną przekazane na społecznie ważne projekty: pomoc dzieciom chorym na mukowiscydozę, zakup aparatury medycznej ratującej życie wcześniaków ze Szpitala Dzieciątka Jezus w Warszawie i z dotacji dziecięcej budowę zimowego domku dla pingwinów przylądkowych mieszkających w warszawskim ZOO” – powiedział Maciej Wyrwas, Regional Marketing & PR Manager ECCO East. „W tym roku dla spacerowiczów przygotowaliśmy dwie trasy o długości 6 i 10 km, które pozwalają odkryć Warszawę na nowo i prowadzą przez malownicze i urokliwie zakątki miasta, co również chcieliśmy podkreślić w nowym spocie” – dodaje Maciej Wyrwas.

Comments are closed.