Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Te cechy wyglądu i osobowości ,,rozkładają facetów na łopatki”! Sprawdź co ich kręci!

Te cechy wyglądu i osobowości ,,rozkładają facetów na łopatki”! Sprawdź co ich kręci!

12 kobiecych „niedoskonałości”, które działają na mężczyzn

12 kobiecych „niedoskonałości”, które działają na mężczyzn

10 recyklingowych DIY, które wykonasz za grosze! Odmień swój dom!

10 recyklingowych DIY, które wykonasz za grosze! Odmień swój dom!

15 rzeczy, które SZCZĘŚLIWE PARY robią przed snem!

15 rzeczy, które SZCZĘŚLIWE PARY robią przed snem!

15 najmniej seksownych imion żeńskich. Sprawdź, czy Twoje jest na liście…..

15 najmniej seksownych imion żeńskich. Sprawdź, czy Twoje jest na liście…..

Jeśli Twój chłopak ma te 10 cech, to jesteś szczęściarą! Trzymaj się go!

Jeśli Twój chłopak ma te 10 cech, to jesteś szczęściarą! Trzymaj się go!

FACECI WYLICZAJĄ: Nie znoszę, gdy dziewczyna jest…..

FACECI WYLICZAJĄ: Nie znoszę, gdy dziewczyna jest…..

Co możesz zrobić, aby Twój facet zawsze Cię pragnął? 12 wskazówek

Co możesz zrobić, aby Twój facet zawsze Cię pragnął? 12 wskazówek

Bielizna, w której facet desperacko pragnie Cię oglądać. 15 typów

Bielizna, w której facet desperacko pragnie Cię oglądać. 15 typów

10 potrzeb seksualnych, które najczęściej ukrywają przed nami FACECI!

10 potrzeb seksualnych, które najczęściej ukrywają przed nami FACECI!

15 fryzur ,,na chłopczycę”, w których będziesz wyglądać seksownie!

15 fryzur ,,na chłopczycę”, w których będziesz wyglądać seksownie!

Na te cechy u kobiety, zwracają uwagę współcześni mężczyźni….

Na te cechy u kobiety, zwracają uwagę współcześni mężczyźni….

MĘSKIM ZDANIEM: 12 powodów, przez które już nigdy nie zamieszkam z kobietą!

MĘSKIM ZDANIEM: 12 powodów, przez które już nigdy nie zamieszkam z kobietą!

Komplementy, których FACECI wprost nienawidzą! Sprawdź dlaczego!

Komplementy, których FACECI wprost nienawidzą! Sprawdź dlaczego!

NIEPOZORNE zdania, które powinnaś mówić MU CODZIENNIE, abyście zawsze byli razem!

NIEPOZORNE zdania, które powinnaś mówić MU CODZIENNIE, abyście zawsze byli razem!

12 najgorszych pocałunków, których nie znoszą FACECI!

12 najgorszych pocałunków, których nie znoszą FACECI!

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.