Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

13 rzeczy, których niepotrzebnie zazdrościmy FACETOM!

13 rzeczy, których niepotrzebnie zazdrościmy FACETOM!

10 stylizacji idealnych na letnią randkę!

10 stylizacji idealnych na letnią randkę!

12 oznak, że on kiedyś będzie dobrym ojcem!

12 oznak, że on kiedyś będzie dobrym ojcem!

10 rzeczy, których nigdy nie mów przyjaciółce porzuconej przez faceta!

10 rzeczy, których nigdy nie mów przyjaciółce porzuconej przez faceta!

FACET WYLICZA: 15 komplementów, które się nam należą!

FACET WYLICZA: 15 komplementów, które się nam należą!

Dlaczego szybki numerek jest taki fajny? 6 powodów

Dlaczego szybki numerek jest taki fajny? 6 powodów

10 powodów, dla których wakacyjny seks jest najlepszy!

10 powodów, dla których wakacyjny seks jest najlepszy!

+15 naturalnych makijaży na upalne dni! Wyglądaj seksownie!

+15 naturalnych makijaży na upalne dni! Wyglądaj seksownie!

10 zasad, które warto wprowadzić do swojego życia erotycznego

10 zasad, które warto wprowadzić do swojego życia erotycznego

15 SMS-ów, które sprawią, że on będzie twój!

15 SMS-ów, które sprawią, że on będzie twój!

HOT TREND: modna biżuteria na lato 2019!

HOT TREND: modna biżuteria na lato 2019!

FACET WYLICZA: 8 szczegółów wyglądu, które świadczą o zaniedbaniu kobiety!

FACET WYLICZA: 8 szczegółów wyglądu, które świadczą o zaniedbaniu kobiety!

MĘSKIM ZDANIEM: Oto szczere powody, dla których UBÓSTWIAMY sex oralny!

MĘSKIM ZDANIEM: Oto szczere powody, dla których UBÓSTWIAMY sex oralny!

8 pozycji seksualnych do wypróbowania w nietypowych miejscach (plaża,garderoba,basen)

8 pozycji seksualnych do wypróbowania w nietypowych miejscach (plaża,garderoba,basen)

8 sygnałów, że to coś więcej niż wakacyjny romans!

8 sygnałów, że to coś więcej niż wakacyjny romans!

10 drobnych kłamstw, które możesz mówić swojemu facetowi!

10 drobnych kłamstw, które możesz mówić swojemu facetowi!

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.