Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

ŚLUB 2019: Jak tanio udekorować salę weselną i kościół? 15 cudnych pomysłów!

ŚLUB 2019: Jak tanio udekorować salę weselną i kościół? 15 cudnych pomysłów!

15 zaskakujących rzeczy, które WABIĄ MĘŻCZYZN!

15 zaskakujących rzeczy, które WABIĄ MĘŻCZYZN!

10 pomysłów na to, jak wprowadzić wiosenne akcenty w domu!

10 pomysłów na to, jak wprowadzić wiosenne akcenty w domu!

HOT TREND: Minimalistyczna biżuteria! 15 inspiracji

HOT TREND: Minimalistyczna biżuteria! 15 inspiracji

10 komplementów, których FACECI nie lubią dostawać od kobiet!

10 komplementów, których FACECI nie lubią dostawać od kobiet!

Zadaj FACETOWI te pytania, a szybko wzbudzisz jego zainteresowanie!

Zadaj FACETOWI te pytania, a szybko wzbudzisz jego zainteresowanie!

8 dziwnych upodobań facetów, które mocno ich pobudzają seksualnie….

8 dziwnych upodobań facetów, które mocno ich pobudzają seksualnie….

10 wyraźnych sygnałów, że nie jesteś gotowa, by ZOSTAĆ MAMĄ!

10 wyraźnych sygnałów, że nie jesteś gotowa, by ZOSTAĆ MAMĄ!

10 drobnostek, które FACET będzie ci ciągle wypominał!

10 drobnostek, które FACET będzie ci ciągle wypominał!

8 oznak, że on jest w Tobie zakochany jak WARIAT! (i długo mu nie przejdzie)

8 oznak, że on jest w Tobie zakochany jak WARIAT! (i długo mu nie przejdzie)

10 sztuczek, by dać mu najlepszy sex w jego życiu!

10 sztuczek, by dać mu najlepszy sex w jego życiu!

15 tekstów, które szybko podniecą TWOJEGO SAMCA!

15 tekstów, które szybko podniecą TWOJEGO SAMCA!

10 dowodów na to, że z tym FACETEM sex będzie wyśmienity!

10 dowodów na to, że z tym FACETEM sex będzie wyśmienity!

HOT TREND: 10 sposobów na noszenie trampek!

HOT TREND: 10 sposobów na noszenie trampek!

Te taktyki sprawią, że FACET ofiaruje ci swoje serce!

Te taktyki sprawią, że FACET ofiaruje ci swoje serce!

Włóż na siebie, jedną z tych rzeczy, a ON nigdy nie zapomni tego widoku…..

Włóż na siebie, jedną z tych rzeczy, a ON nigdy nie zapomni tego widoku…..

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.

loading...