Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 prostych rzeczy, które każdego dnia robią STYLOWE KOBIETY

10 prostych rzeczy, które każdego dnia robią STYLOWE KOBIETY

6 cech fizycznych, które przyciągają uwagę mężczyzn (według nauki)

6 cech fizycznych, które przyciągają uwagę mężczyzn (według nauki)

10 najstraszniejszych horrorów, które wprawią was w upiorny nastrój!

10 najstraszniejszych horrorów, które wprawią was w upiorny nastrój!

8 życiowych sytuacji, które panicznie przerażają współczesne DWUDZIESTOLATKI!

8 życiowych sytuacji, które panicznie przerażają współczesne DWUDZIESTOLATKI!

5 stref erogennych, o których zapomina twój MĘŻCZYZNA

5 stref erogennych, o których zapomina twój MĘŻCZYZNA

Oto teksty i zachowania kobiet, które mężczyźni interpretują zupełnie inaczej niż MY!

Oto teksty i zachowania kobiet, które mężczyźni interpretują zupełnie inaczej niż MY!

Oto rzeczy, których ROZSĄDNE kobiety nie robią dla mężczyzn!

Oto rzeczy, których ROZSĄDNE kobiety nie robią dla mężczyzn!

UWAGA: Teksty, których nie znoszą słuchać SAMOTNI FACECI

UWAGA: Teksty, których nie znoszą słuchać SAMOTNI FACECI

Naturalny peeling do ust – zrób go sama!

Naturalny peeling do ust – zrób go sama!

MĘSKIM ZDANIEM: 6 niecodziennych rzeczy, które podniecają facetów!

MĘSKIM ZDANIEM: 6 niecodziennych rzeczy, które podniecają facetów!

HOT TREND: Wysokie kozaki, muszkieterki: 10 seksownych pomysłów na stylizacje

HOT TREND: Wysokie kozaki, muszkieterki: 10 seksownych pomysłów na stylizacje

REDAKCJA POLECA: 7 książek, które warto przeczytać w PAŹDZIERNIKU

REDAKCJA POLECA: 7 książek, które warto przeczytać w PAŹDZIERNIKU

Oto kilka pytań, które chciałaby ci zadać TWÓJ BYŁY CHŁOPAK!

Oto kilka pytań, które chciałaby ci zadać TWÓJ BYŁY CHŁOPAK!

FACET WYLICZA: Gdy jesteśmy zakochani, nie zwracamy uwagi na te kilka TWOICH wad!

FACET WYLICZA: Gdy jesteśmy zakochani, nie zwracamy uwagi na te kilka TWOICH wad!

10 pociągających SMS-ów, które wysyłają tylko niegrzeczne dziewczyny…

10 pociągających SMS-ów, które wysyłają tylko niegrzeczne dziewczyny…

10 najfajniejszych bluz na jesień. Ceny już od 29 zł!

10 najfajniejszych bluz na jesień. Ceny już od 29 zł!

Pij cydr na złość komu?

Chciałoby się rzec odnośnie akcji „Zrób na złość Putinowi”, w której zachęca się Polaków do kupowania większej ilość jabłek i cydru ze względu na rosyjskie embargo. Hasło z popularnej kampanii społecznej mogłaby oddziaływać jeszcze bardziej poprzez rynek reklamowy. Niestety raczej nie ma na to szans.

fot: PAP/EPA

fot: PAP/EPA

Sprawa jest poważna, 1. sierpnia Rosja nałożyła embargo m.in. na polskie jabłka, których aż 70% idzie na rynek rosyjski. Wtedy się zaczęło. W Internecie pojawiły się hasła: „Jedz jabłka, zrób na złość Putinowi”. Akcja okazała się prawdziwym hitem, przyjmując się także za granicą.

Niestety popularność hasła nie przekłada się na realną pomoc. Okazuje się, że mimo iż jabłko na dobre stało się owocem narodowym, Polacy wcale nie są mu wierni. Przeciętny Polak zjada rocznie jedynie 14 kg jabłek. Dla porównania w Europie Zachodniej spożycie tych owoców wynosi 20 – 30 kg rocznie. Dlatego też eksport jabłek na wschód stanowi znaczny odsetek w ich rynku zbytu. No dobrze, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.

Pytanie czy Polacy zrozumieli swój błąd i czy sprzedaż jabłek w istocie wzrosła? Okazuje się, że niestety nie. Mimo szalonego tempa rozprzestrzeniania się haseł „jedz jabłka”, nie odnotowano zwiększenia sprzedaży tych owoców.

Podobnie rzecz ma się z cydrem, stanowiącym drugi punkt promocji. „Pij cydr” jest ostatnio bardzo popularnym tagiem na portalach społecznościowych.  Często znajduje się on pod zdjęciami tego trunku z imprez. Ale w tym wypadku sprzedaż także nie wzrosła. Nie za bardzo istnieje też możliwość jej promowania.

Na następnej stronie o absurdach reklamowych alkoholu