Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

HOT: 6 seksownych sztuczek, które ,,ROZOCHOCĄ” każdego mężczyznę

HOT: 6 seksownych sztuczek, które ,,ROZOCHOCĄ” każdego mężczyznę

5 rzeczy, które powinnaś przemyśleć zanim zrobisz TATUAŻ

5 rzeczy, które powinnaś przemyśleć zanim zrobisz TATUAŻ

6 korzyści dla związku, gdy codziennie TRZYMACIE SIĘ ZA RĘCE

6 korzyści dla związku, gdy codziennie TRZYMACIE SIĘ ZA RĘCE

Damskie imiona, które według facetów są ,,ASEKSUALNE i DZIWNE”

Damskie imiona, które według facetów są ,,ASEKSUALNE i DZIWNE”

TOP TREND: 10 inspiracji na najmodniejszy manicure w tym miesiącu

TOP TREND: 10 inspiracji na najmodniejszy manicure w tym miesiącu

DIY: Naturalny szampon do włosów z mąki! Tylko 2 składniki! Zrób go sama!

DIY: Naturalny szampon do włosów z mąki! Tylko 2 składniki! Zrób go sama!

8 kreatywnych motywów na pierwsze urodziny dziecka!

8 kreatywnych motywów na pierwsze urodziny dziecka!

6 sposobów na opanowanie nadmiernej zazdrości o FACETA

6 sposobów na opanowanie nadmiernej zazdrości o FACETA

HOT: Kilka seksownych wskazówek, które doprowadzą każdego SAMCA do orgazmu

HOT: Kilka seksownych wskazówek, które doprowadzą każdego SAMCA do orgazmu

MĘSKIM ZDANIEM: 6 kluczowych różnic między miłością a zauroczeniem

MĘSKIM ZDANIEM: 6 kluczowych różnic między miłością a zauroczeniem

3 mężczyzn o tym, jak to jest naprawdę mieć małego penisa!

3 mężczyzn o tym, jak to jest naprawdę mieć małego penisa!

Jak zazielenić mieszkanie? 10 inspiracji na hodowlę kwiatów w domu

Jak zazielenić mieszkanie? 10 inspiracji na hodowlę kwiatów w domu

MĘSKIM ZDANIEM: 10 słodkich słówek, które chcemy od WAS słyszeć częściej….

MĘSKIM ZDANIEM: 10 słodkich słówek, które chcemy od WAS słyszeć częściej….

8 mężczyzn dzieli się dzieli chwilą, która sprawiła, że zakochali się jeszcze bardziej!

8 mężczyzn dzieli się dzieli chwilą, która sprawiła, że zakochali się jeszcze bardziej!

10 znanych par, które dzieli spora różnica wzrostu

10 znanych par, które dzieli spora różnica wzrostu

HOT TREND: Karmelowe trencze i płaszcze zdobywają ulicę! 10 boskich stylizacji

HOT TREND: Karmelowe trencze i płaszcze zdobywają ulicę! 10 boskich stylizacji

Pij cydr na złość komu?

Chciałoby się rzec odnośnie akcji „Zrób na złość Putinowi”, w której zachęca się Polaków do kupowania większej ilość jabłek i cydru ze względu na rosyjskie embargo. Hasło z popularnej kampanii społecznej mogłaby oddziaływać jeszcze bardziej poprzez rynek reklamowy. Niestety raczej nie ma na to szans.

fot: PAP/EPA

fot: PAP/EPA

Sprawa jest poważna, 1. sierpnia Rosja nałożyła embargo m.in. na polskie jabłka, których aż 70% idzie na rynek rosyjski. Wtedy się zaczęło. W Internecie pojawiły się hasła: „Jedz jabłka, zrób na złość Putinowi”. Akcja okazała się prawdziwym hitem, przyjmując się także za granicą.

Niestety popularność hasła nie przekłada się na realną pomoc. Okazuje się, że mimo iż jabłko na dobre stało się owocem narodowym, Polacy wcale nie są mu wierni. Przeciętny Polak zjada rocznie jedynie 14 kg jabłek. Dla porównania w Europie Zachodniej spożycie tych owoców wynosi 20 – 30 kg rocznie. Dlatego też eksport jabłek na wschód stanowi znaczny odsetek w ich rynku zbytu. No dobrze, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.

Pytanie czy Polacy zrozumieli swój błąd i czy sprzedaż jabłek w istocie wzrosła? Okazuje się, że niestety nie. Mimo szalonego tempa rozprzestrzeniania się haseł „jedz jabłka”, nie odnotowano zwiększenia sprzedaży tych owoców.

Podobnie rzecz ma się z cydrem, stanowiącym drugi punkt promocji. „Pij cydr” jest ostatnio bardzo popularnym tagiem na portalach społecznościowych.  Często znajduje się on pod zdjęciami tego trunku z imprez. Ale w tym wypadku sprzedaż także nie wzrosła. Nie za bardzo istnieje też możliwość jej promowania.

Na następnej stronie o absurdach reklamowych alkoholu