Moda

Tombolini już w Polsce. Odkryj prawdziwie włoski styl

Pinterest LinkedIn Tumblr

Właścicielka włoskiej marki ekskluzywnej odzieży męskiej była gościem specjalnym otwarcia Piazza Di Moda. To wyjątkowe miejsce na modowej mapie Polski. Od 4 października można tam kupić ponad 50 włoskich marek, w tym kilkanaście, m.in. Tombolini, niedostępnych wcześniej w naszym kraju Butik Tombolini we wrocławskim multibrand store to 25 na świecie i pierwszym w tej części Europy. Fiorella Tombolini podkreślała, że każdy zasługuje na elegancję i poczucie komfortu. Mówiła także, że cieszy ją otwarcie swojego salonu właśnie w Polsce, na dodatek we Wrocławiu w tak ciekawej lokalizacji jak Sky Tower i znajdująca się w nim Piazza Di Moda. Ma także nadzieję, że Polacy pokochają włoską modę. Marka Tombolini to męski formal wear, kładący nacisk na wysokiej jakości garnitury i marynarki. Jeszcze kilka lat temu produkowała garnitury dla największych domów mody takich jak Fendi, Versace, czy Valentino. Od niedawna objęła strategię na budowę własnej brandu. Do chwili obecnej posiadała na świecie 25 butików. Tombolini w Piazza Di Moda będzie prowadzona zasadzie tzw. made-to-measure. Eksperci we Wrocławiu będą zdejmować miarę z klienta, aby potem sam garnitur był szyty w głównym zakładzie krawieckim Tombolini. Ta marka to jeden z ponad 50 włoskich brandów dostępnych w Piazza Di Moda. Wśród nich są także Versace, Armani Jeans, Prada, Mangano, Moschino, Loriblu oraz Franco Dessi. Odwiedzając II piętro Sky Tower będzie można skorzystać nieodpłatnie z porad ekspertów i stylistów, a także usiąść w prawdziwie włoskiej kawiarni z oryginalną kawą i najściślej strzeżonymi smakołykami przygotowywanych według tamtejszych receptur. Oficjalne otwarcie Piazza Di Moda odbyło się 4 października. Podczas niego odbył się m.in. pojedynek blogerów stylizujących Dolnoślązaków. Podczas wyjątkowej gali, którą odwiedziły m.in. Edyta Herbuś, Agnieszka Włodarczyk i Paulina Sykut-Jeżewska, można było dokładnie zapoznać się z ponad 50 włoskimi brandami modowymi. – Wybór Wrocławia na siedzibę pierwszego z naszych salonów nie jest przypadkowy – wyjaśnia Paulina Zawadzka, marketing manager w Piazza Di Moda. – Zdecydowaliśmy się na Sky Tower, bo to doskonałe miejsce, które łączy w sobie elegancję, miejski styl bycia i wszystko co najlepsze w stolicy Dolnego Śląska. Odwiedzając nas będzie można skorzystać także z bezpłatnych porad stylistów. Chcemy też stać się prawdziwie włoskim miejscem, wokół którego będzie tętniło życie nie tylko licznej włoskiej społeczności ale także kulturalnego Wrocławia. Bo przecież każdy ma prawo do odrobiny włoskiej przyjemności. Aktualnie prowadzone są rozmowy na temat kolejnych lokalizacji tego multi-brand store’u. Finalizowane są również prace nad sklepem internetowym. — Piazza Di Moda to największy w Polsce salon mody włoskiej, tzw. multibrand store, oferujący dostęp do różnorodnych cenowo marek damskich, męskich i dziecięcych. Wraz z otwarciem, stanie się jednym z największych najemców wrocławskiego Sky Tower. Odwiedzającym II piętro w Sky Tower zaoferuje najnowsze kolekcje m.in. Versace, Roccobarocco, LoriBlu, GAS, Exhibit i niemal 50 innych modowych brandów z Półwyspu Apenińskiego. Partnerami otwarcia Piazza Di Moda, które odbyło się 4 października, były także Ferrari Polska oraz Meble Zięta. 

Comments are closed.