Awatar użytkownika
irina
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 23
Rejestracja: 30 wrz 2010, 13:49

praca, studia, wychowanie - jak ciężko to polaczyc...

10 maja 2011, 12:22

Jak milo znalezc chwilke wolnego i cos napisac. Jestem na studiach magisterskich (nie oszukuje sie, ciezkich), wychowuje mojego malucha, staram się cos zarobic by nie byc uzalezniona od rodzicow... Niestety idzie sesja i cala moja praca = tworzenie prac zaliczeniowych, uczenie sie na egzaminy itp. Myslalam jak dorobic pare groszy w domu, ale chyba wiekszosc takich ofert to sciemy...
Podzielcie sie swoimi pomyslami jak to wszystko pogodzic, szkoda, ze doba nie trwa 30 godzin :(

CMonikA
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5781
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:51

10 maja 2011, 12:28

ja studiuję (w tym roku licencjat) i mam 2 dzieci, nie pracuję, ale mam sporo obowiązków w domu i jakoś daję rade :)

ulamisiula
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3099
Rejestracja: 17 kwie 2007, 15:17

10 maja 2011, 13:38

CMonikA ja też mam podobnie.Teraz piszę prace na licencjat (ankietę zamiesciłam na forum :ico_sorki: ) z tym że moje skarby są młodsze.Synke 3 lata a córcia 7 miesiecy.W niedzielę zakończyłam już wszystkie egzaminy i średnia słaba bo tylko 4,4.Do tego dom,(sama cały dzień bo mąż ok północy wraca) i prowadzę sklep internetowy(początki...).Szukałam dodatkowej pracy w internecie i wszystko to to samo bagno.Piramidki,reklamy itp...
Podzielcie sie swoimi pomyslami jak to wszystko pogodzic, szkoda, ze doba nie trwa 30 godzin
oj bardzo bym chciała by tak było.
Ja w dzień zajmuję się dziećmi w między czasie gotuję.Wieczorem gdy młodsza zaśnie mam chwilkę na sprzątanie a gdy zaśnie mały wtedy pracuję lub uczę się.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2011, 19:47 przez ulamisiula, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mayova
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 17
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:26

11 maja 2011, 15:41