Awatar użytkownika
aga216
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5370
Rejestracja: 07 mar 2007, 18:39

Telefon Play

10 maja 2012, 08:40

Dziewczyny kupiłam telefon w Play,przedwczoraj,no i niestety nie działa tak jak powinien,pojawiają się białe błyski na ekranie,i górna częsc cała klekota(rozsuwany telefon)
co mogę zrobić,??najlepiej bym wymieniła od razu na nowy,ale pewnie się nie da,wkurzona strasznie jestem,nowy telefon a już reklamacja :ico_zly: :ico_zly: a może da się coś innego zrobic?

Mad.
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5060
Rejestracja: 19 cze 2011, 12:02

10 maja 2012, 08:52

aga216, proponuje podejść do salonu i powiedzieć jaki jest problem. Wada jest mechaniczna, a nie z winy użytkowania.
Spróbuj się z nimi dogadać. Ale zanim pójdziesz tam, napisz sobie reklamację by ewentualnie nie musieć latać dwa razy.
W sieci jest napisane, że nie ma paragrafu na zwrot telefonu/wymianę z powodu zepsucia. :/

Gdyby byli oporni na wymianę telefonu, czy robili jakiekolwiek problemy, zasięgnij pomocy u Rzecznika Praw Konsumenta (działają przy Urzedach Miasta zwykle - bezpłatnie)

[ Dodano: 10-05-2012, 08:55 ]
Wyczytałam jeszcze, że jedyna opcją jest albo złożenie reklamacji z tytułu gwarancji albo jako towar niezgodny z umową. Niestety wiąże się to z tym, że nie załatwią sprawy od ręki.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 09:09 przez Mad., łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
aga216
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5370
Rejestracja: 07 mar 2007, 18:39

10 maja 2012, 09:02

Wyczytałam jeszcze, że jedyna opcją jest albo złożenie reklamacji reklamację z tytułu gwarancji albo jako towar niezgodny umową. Niestety wiąże się to z tym, że nie załatwią sprawy od ręki.
właśnie też tyle doczytałam,ale jestem zła,ja rozumiem ,gdybym go użytkowała jakiś czas,i by padł,ale ja go nie mam nawet dwóch dni i od poczatku ta wada była,wczoraj tam podjechałam aby dopytac o to klekotanie i ewentualnie porównać z tym samym innym telefonem,ale oczywiscie gadka że ten był ostatni i że jutro mam przyjsc i bedzie ten pan co mi sprzedał :ico_zly: :ico_zly: :ico_zly:

[ Dodano: 10-05-2012, 09:08 ]
a jeżeli już reklamacja....to mam tak po prostu od reki napisac???z tytułu gwarancji czi niezgodny z umową?

Mad.
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5060
Rejestracja: 19 cze 2011, 12:02

10 maja 2012, 09:10

Rozklekotany pewnie, bo służył do prezentowania tego modelu klientom. Dlatego ja nigdy nie kupuję ostatniej sztuki telefonu :ico_noniewiem:
A też jestem przed przedłużaniem umowy w Play i ciekawe jak to będzie (bo dostępność telefonu to masakrA)
to mam tak po prostu od reki napisac???
Nie wazne czy od reki czy komputerowo :-) Wazna jest tresc. Oczywiscie w 2 egzemplarzach i na jednym potwierdzenie, że Ci ją przyjeli.

Ja bym starała się o reklamację z tytułu niezgodności z umową.

[ Dodano: 10-05-2012, 09:12 ]
na gwarancję zawsze zdążysz oddać.

Awatar użytkownika
aga216
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5370
Rejestracja: 07 mar 2007, 18:39

10 maja 2012, 09:19

Mad., o fakcie że to ostatni dowiedziała się wczoraj u tego innego pana,jak bym wiedziała że to ostatni to bym go nie wziała..... :ico_olaboga: :ico_olaboga: :ico_olaboga:
a jak to napisać żeby było jasne i czytelnie???chyba nigdy reklamacji nie pisałam,,, :ico_sorki: :ico_sorki: :ico_sorki:

Mad.
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5060
Rejestracja: 19 cze 2011, 12:02

10 maja 2012, 09:45

Niezgodność towaru z umową występuje wtedy gdy zakupiony towar nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, nie odpowiada oczekiwaniom wynikającym z zapewnień producenta lub sprzedawcy, nie ma cech odpowiadających towarom tego rodzaju lub też gdy towar nieprawidłowo zamontowano lub uruchomiono. Towarem niezgodnym z umową jest przykładowo robot kuchenny, który nie działa czy zestaw wypoczynkowy w innym kolorze niż zamówiony. Reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową składa się bezpośrednio u sprzedawcy w terminie do dwóch lat od dnia wydania towaru (w przypadku rzeczy używanej w terminie jednego roku). Należy jednak zawiadomić sprzedawcę o takiej niezgodności w ciągu dwóch miesięcy od dnia jej wykrycia. W piśmie reklamacyjnym należy podać swoje dane i dane sprzedawcy, określić towar, opisać nieprawidłowości oraz wskazać czy wybieramy naprawę towaru czy wymianę na nowy egzemplarz. Jeżeli naprawa lub wymiana są możliwe do spełnienia to nie możemy odstąpić od umowy, czyli żądać zwrotu pieniędzy. Naprawa lub wymiana na nowy powinny być bezpłatne.
źródło: skarzysko.powiat.pl

A tu masz wzór:

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR …..
Sporządzony w dniu …..
Imię i nazwisko nabywcy: …. Dokładny adres: ….. Nr telefonu: ….
Data nabycia towaru: …. nr rachunku: …. z dnia …..
Rodzaj towaru ….. typ …. cena ….. data produkcji …. producent …..
Dokładny opis wad: ….
Reklamacja z tytułu: 1) gwarancji 2) niezgodności towaru z umową *)
Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji: …..
Opinia rzeczoznawcy: …..
Decyzja pracownika handlu: …..
Imię i nazwisko przyjmującego reklamację
………………………………………….. …….…………………………
PODPIS PODPIS NABYWCY

[ Dodano: 10-05-2012, 09:46 ]
Niepotrzebne z wzoru trzeba usunac :-)

Awatar użytkownika
ramonka
Wodzu
Wodzu
Posty: 18597
Rejestracja: 08 sie 2008, 18:20

10 maja 2012, 09:57

aga216, masz prawo zwrotu telefonu skoro nie mineło jeszcze nie wiem ile tam jest 10 dni?
Wtedy nie musisz reklamowac tylko go zwracasz..

Mad.
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5060
Rejestracja: 19 cze 2011, 12:02

10 maja 2012, 10:05

masz prawo zwrotu telefonu skoro nie mineło jeszcze nie wiem ile tam jest 10 dni?
Nie ma prawa bo jest zepsuty. Gdyby był sprawny to owszem.

Awatar użytkownika
aga216
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5370
Rejestracja: 07 mar 2007, 18:39

10 maja 2012, 11:14

Mad., dziękuje :ico_sorki: :ico_sorki:
ramonka, no chyba nie,aczkolwiek tak by było najlepiej ,ale jakoś nie wierze że tak by można było to załatwić :ico_sorki:

mal
Wodzu
Wodzu
Posty: 17507
Rejestracja: 06 mar 2007, 13:33

10 maja 2012, 11:20

aga216, po prostu podejdź do salonu powiedz co się dzieje i oni już przyjmą reklamację,nie trzeba nic pisać ,ja przynajmniej nie musiałam a też jestem w play,weź ze sobą tylko cale pudełko z telefonem i dowód osobisty,jeśli telefon jest na Ciebie
ja akurat zastępczego telefonu nie dostałam bo nie było ,proponowano mi ewent przyjść później gdy taki telefon będzie ,mogłam tez wcześniej zadzwonić do salonu i zapytać się czy już jest ,ale ja na szczęście miałam w domu jeszcze jeden więc na czas naprawy miałam z czego dzwonić :ico_oczko:

[ Dodano: 10-05-2012, 11:21 ]
i jeszcze ....ponieważ telefon mój był na gwarancji to nic nie płaciłam za naprawę :ico_oczko:

Wróć do „Prawo, praca i polityka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości