co mogę zrobić,??najlepiej bym wymieniła od razu na nowy,ale pewnie się nie da,wkurzona strasznie jestem,nowy telefon a już reklamacja


właśnie też tyle doczytałam,ale jestem zła,ja rozumiem ,gdybym go użytkowała jakiś czas,i by padł,ale ja go nie mam nawet dwóch dni i od poczatku ta wada była,wczoraj tam podjechałam aby dopytac o to klekotanie i ewentualnie porównać z tym samym innym telefonem,ale oczywiscie gadka że ten był ostatni i że jutro mam przyjsc i bedzie ten pan co mi sprzedałWyczytałam jeszcze, że jedyna opcją jest albo złożenie reklamacji reklamację z tytułu gwarancji albo jako towar niezgodny umową. Niestety wiąże się to z tym, że nie załatwią sprawy od ręki.
Nie wazne czy od reki czy komputerowoto mam tak po prostu od reki napisac???
źródło: skarzysko.powiat.plNiezgodność towaru z umową występuje wtedy gdy zakupiony towar nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, nie odpowiada oczekiwaniom wynikającym z zapewnień producenta lub sprzedawcy, nie ma cech odpowiadających towarom tego rodzaju lub też gdy towar nieprawidłowo zamontowano lub uruchomiono. Towarem niezgodnym z umową jest przykładowo robot kuchenny, który nie działa czy zestaw wypoczynkowy w innym kolorze niż zamówiony. Reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową składa się bezpośrednio u sprzedawcy w terminie do dwóch lat od dnia wydania towaru (w przypadku rzeczy używanej w terminie jednego roku). Należy jednak zawiadomić sprzedawcę o takiej niezgodności w ciągu dwóch miesięcy od dnia jej wykrycia. W piśmie reklamacyjnym należy podać swoje dane i dane sprzedawcy, określić towar, opisać nieprawidłowości oraz wskazać czy wybieramy naprawę towaru czy wymianę na nowy egzemplarz. Jeżeli naprawa lub wymiana są możliwe do spełnienia to nie możemy odstąpić od umowy, czyli żądać zwrotu pieniędzy. Naprawa lub wymiana na nowy powinny być bezpłatne.
Wróć do „Prawo, praca i polityka”
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość