sweetdora
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:55

młodociane matki

27 mar 2013, 12:58

Witam, jestem studentką studiów licencjackich. Piszę pracę na temat młodocianych matek. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Badania są anonimowe. Ankieta jest skierowana do kobiet, które zaszły w ciążę poniżej 17 roku zycia.
Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety oraz poświęcony czas :-)
poniżej link do ankiety:
http://www.interankiety.pl/interankieta ... 0517b1.xml

Monika91
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2013, 13:12

młodociane matki

05 kwie 2013, 13:23

Witajcie Moje Drogie :) ! chciałabym porozmawiać z nastoletnimi mamami ponieważ interesuje mnie sama kwestia macierzyństwa, tego jaka była wasza reakcja na to że będziecie miały dziecko, czy była to świadoma decyzja czy po prostu to był przypadek. Chciałabym dowiedzieć się jakie znaczenie w waszym życiu miało to wydarzenie, jakiego rodzaju jest to doświadczenie dla młodej dziewczyny z jakimi reakcjami ze strony znajomych, rodziny i nauczycieli spotkałyście się. Są to dla mnie bardzo ważne tematy ponieważ jestem studentką i aktualnie pisze pracę licencjacką na temat wczesnego macierzyństwa. Chcialabym podkreślić, że sama wybrałam ten temat, nie został mi on z góry narzucony. Bardzo mnie to interesuje ponieważ wiem jak ciężko niektórym z was było pokonać trudności jakie wystąpiły w momencie kiedy zostałyście matkami. Wiem jak niesprawiedliwie społeczeństwo traktuje młode dziewczyny w ciąży dlatego wybrałam taki a nie inny temat. Wszystkie informacje jakie zechciałybyście mi udzielić będą w pełni anonimowe i dostępne tylko dla mnie. Zapraszam was do rozmowy będzie mi bardzo milo jeżeli któraś z was zgodzi się opowiedzieć mi o sobie :) możecie pisać do mnie na maila neumonika@wp.pl Pozdrawiam was serdecznie !

Adrianna0107
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 09 cze 2013, 16:06

Re: młodociane matki

09 cze 2013, 16:10