Awatar użytkownika
wiktoria007
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2014, 11:08

Fotografowanie

09 gru 2014, 14:19

Hej, mam do was takie pytanie: co sądzicie o kursie fotografowania? Chciałabym robić zdjęcia profesjonalniej, mam dość dobry aparat, ale nie znam się na tym, czuję, że jeszcze wiele muszę się nauczyć. Widziałam takie kursy tygodniowe za 400 zł. Myślicie, że warto? I jeszcze druga kwestia to czy możecie mi polecić jakieś fajne strony o fotografowaniu, nauce fotografowania? Jeśli są tu inni fani tego tematu, mam nadzieję, że porozmawiamy:)

lilka123
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 gru 2014, 11:38

Re: Fotografowanie

11 gru 2014, 11:44

miałam kiedyś kurs fotografowania 4 dniowy i powiem że tylko podstawy poznałam myślę że nie warto wywalać 4 stówki na kurs na którym praktycznie poznasz tylko podstawy lepiej poszukaj czegoś lepszego

Awatar użytkownika
CrazyCat
Biegaczostruś na forum
Biegaczostruś na forum
Posty: 239
Rejestracja: 14 paź 2014, 10:34

Re: Fotografowanie

20 kwie 2015, 09:33

Lepiej skorzystaj z jakiegoś tańszego kursu, na przykład takiego jak ten: http://strefakursow.pl/kursy/fotografia ... pracy.html
No chyba, że cię stać i nie masz co robić z pieniędzmi. Ja bym tyle nie zapłaciła.

TadeuszJ
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 kwie 2015, 12:34

Re: Fotografowanie

22 kwie 2015, 12:52

A ja polecam wydać pieniążki na książki Bryana Petersona i Toma Ang, wydasz może 150 zł. Poczytaj a potem idź w plener i poćwicz. Najlepsza nauka w praktyce, tego nie da żaden kurs.

Dina69
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 8
Rejestracja: 10 gru 2014, 20:21

Re: Fotografowanie

22 kwie 2015, 19:02