Awatar użytkownika
sigrunna
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 46
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:40

Praca dla studentki dziennej

22 lis 2016, 00:43

Studiuję dziennie i nie ukrywam, że przydałby się jakiś dodatkowy grosz. Zależy mi na elastycznym grafiku przede wszystkim, aby zgrać to z zajęciami. Same weekendy to za mało, ale rozważę Wasze propozycje :)

Ulotki i skręcenie długopisów odpada ;)

Zastanawiam się nad hostessowaniem, jakie są realne stawki?

Awatar użytkownika
Ploteczka
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 26
Rejestracja: 22 sty 2016, 14:30

Re: Praca dla studentki dziennej

29 lis 2016, 01:02

Ja dorabiałam w Cinema City i byłam bardzo zadowolona, elastyczny grafik, pozytywnie zakręceni ludzie na punkcie filmów, pieniądze, wystarczały na dorzucenie sie do czynszu i na własne przyjemności + oszczędności.

Vitaminka
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 79
Rejestracja: 06 sty 2012, 12:56

Re: Praca dla studentki dziennej

01 gru 2016, 15:59

Pracowałam na studiach jako hostessa - dobra praca na wakacje, stawki różne. Zależy gdzie się wkręcisz. Ja nie schodziłam poniżej 10 zł/h netto. A zdarzały się akcje na ulotkach (jako hostessa) za 20 zł. Więc jest potencjał zarobkowy, jednak nie da się z tego utrzymać cały rok. :P
Pracowałam w Cinema City i to była najmilsza praca, ze względu na atmosferę i możliwość połączenia ze studiami (nawet bez większych problemów, przechodziło się przez sesję.)
Najgorzej mi było w Call Center, chociaż zarobki spoko. Jednak totalnie nie nadaję się do tej pracy. Za bardzo przeżywałam reakcje ludzi. :P

Awatar użytkownika
silvereye
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 58
Rejestracja: 04 lut 2015, 13:45

Re: Praca dla studentki dziennej

02 gru 2016, 16:31