tokarolina
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 19
Rejestracja: 13 paź 2016, 14:59

Czy siłownia w domu to dobry pomysł?

13 gru 2016, 11:55

witam. może powiecie że to niekobiece itd ale trudno ;p zainspirowała mnie troche koleżanka i chciałabym zacząć trochę trenować siłowo. nie mówię że chcę od razu wyglądac jak Gołota ale super bybyło wyrzeźbić trochę łydki, pośladki, może ramiona. no nie wiem na jakie efekty moge liczyć jak jestem początkująca i niedoświadczona ale z czasem myslę że się uda. Nie mam prawa jazdy ani tymbardziej samochodu więc nie mam jak dojeżdzać na siłownię a najbliższa jest w mieście 30 km ode mnie dlatego chciałam zapytać czy siłownia w domu to dobry pomysł? nie wiadomo czego nie kupie ale jakieś podstawowe sprzęty na początek, jak myślicie? urządzaliście sobie coś takiego? sprawdza się?

AniaTkama
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 3
Rejestracja: 09 gru 2014, 17:19

Re: Czy siłownia w domu to dobry pomysł?

14 gru 2016, 14:03

ogólnie spoko pomysł tylko ze jak nigdy nie cwiczyłas to nawet nie wiesz czy ci się to spodoba, a jak nie to co zrobisz z kupionym sprzętem? nawet podstawowe sprzęty to już co najmniej kilka sztuk: ławka, hantle to minimum. zależy jak bardzo jesteś zdeterminowana i też ile jesteś gotowa wydać pieniędzy. no ale skoro wypad na siłke to kłopot to coś pokombinuj

AniaABCfitness
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2014, 14:31

Re: Czy siłownia w domu to dobry pomysł?

16 gru 2016, 14:12