01 lut 2018, 10:38
Pozycjonowanie to dobry sposób na reklamę każdej branży. Dostałeś już ofertę? A wypytali Cię chociaż o biznes jaki prowadzisz? Dobre pozycjonowanie musi być "szyte" na danego klienta, dlatego zazwyczaj wyceny są ustalane indywidualnie i nie ma jakiś konkretnych widełek. Ale za niska cena powinna wzbudzać nieufność - takie działania są kosztowne, narzędzia, które posiadają agencje również kosztują, tak samo jak ich wiedza. W internecie wszystko się zmienia, trzeba też na bieżąco śledzić te zmiany, za to też ludzie sobie liczą. I rozliczanie za efekt to bujda na resorach. Pozycjonowanie to efekt, który trwa, potrzebuje odpowiedniej strategii, właściwie wdrażanej. Masowe linkowanie prowadzi do szybkiej reakcji Google, który nałoży ban. No i audyt - każda firma powinna przeanalizować stronę, zobaczyć czy trzeba ją zoptymalizować przed rozpoczęciem działań poprawiających pozycję firmy w wyszukiwarce.