wgtw
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2019, 13:14

Kultowe kosmetyki.

26 mar 2019, 13:16

Cześć,

Nie będę udawał, że jestem w temacie, ale postanowiłem się zarejestrować, ponieważ moja dziewczyna założyła kanał na YouTube. Za bardzo nie chce się reklamować, ale sprawia jej to sporo radości, więc postanowiłem w tajemnicy nabić jej trochę wyświetleń i rozreklamować jej vloga;)

Kompletnie nie znam się na damskich kosmetykach, więc nie będę tu niczego reklamował, ale jeżeli macie chwilę czasu i ochotę to może same obejrzycie.

By obejrzeć wpiszcie w youtube marikadulewicz kultowe kosmetyki

Jak Wam się spodoba to prośba o subskrypcję, ucieszy się;))

Miłego dnia!

Inatka93
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 15
Rejestracja: 07 wrz 2018, 20:57

Re: Kultowe kosmetyki.

28 mar 2019, 09:24

Dla mnie kultowe kosmetyki są przede wszystkim jak najbardziej naturalne i zawierają bogaty, odżywczy i działający skład. Jednym z producentów, jakich uwielbiam jest Calluna Medica, świetnie przygotowana dla osób z różnymi typami cery i najróżniejszymi problemami. Jego kremy działają i pięknie pachną.

Awatar użytkownika
Krokietka1988
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 23
Rejestracja: 04 kwie 2019, 10:43

Re: Kultowe kosmetyki.

04 kwie 2019, 10:53

Kultowe to dla mnie takie, które są popularne i dobre.. O Calluna Medica nigdy w życiu nie słyszałam, ale nie sugeruję, że nie są dobre ;)

Awatar użytkownika
Dorota84
Papla
Papla
Posty: 797
Rejestracja: 03 lut 2009, 22:28

Re: Kultowe kosmetyki.

31 maja 2019, 17:49

Nie znam. Ja kupuję najczęściej kosmetyki z apteki, mam trudną cerę i takie apteczne lepiej sobie z nią radzą. Np. bardzo fajne są botame z doz.pl. Znacie?

lubieobcasy
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 20
Rejestracja: 02 mar 2016, 11:58

Re: Kultowe kosmetyki.

17 cze 2019, 10:43

Też nie znam. Kosmetyki kupuję tylko polskich producentów.

Wróć do „Moda, makijaż i fryzury”

Kto jest online