Dona
Mistrzu dwa tysiace!
Mistrzu dwa tysiace!
Posty: 2039
Rejestracja: 27 cze 2007, 08:37

szydelkowanie

24 sty 2008, 09:38

Od niedawna zaczęłam robic serwetki na szydełku. Mam juz 3 okrągłe, ale teraz chciałabym wykonac taką, która składa się z kilku częsci. tylko nie bardzo wiem, jak te wszystkie rozety, czy jak to się zwie, połączyc. Mam zrobic kilka i dopiero kazdą z osobna złączyc oczkami? Niby jest sposób wykonania, ale jakos tak dla mnie niezbyt jasny :ico_placzek:

Awatar użytkownika
edulita
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3326
Rejestracja: 07 gru 2007, 02:10

25 sty 2008, 14:07

Dona, - chciałabym Ci pomóc ale też jestem początkująca :-) skąd bierzesz wzory i czy rozumiesz te znaczki w opisach ?

Dona
Mistrzu dwa tysiace!
Mistrzu dwa tysiace!
Posty: 2039
Rejestracja: 27 cze 2007, 08:37

28 sty 2008, 16:12

edulita, wzięłam od mamy starą książkę z szydełkowaniem, tam wszystko jest opisane, jak co się robi, jest tez kilka wzorów. Takie ksiazki widziałam w księgarniach. Poza tym w necie znajdziesz stronki dla początkujących w szydełkowaniu. A wzory? Kupuję gazetki w kiosku, wybieram tylko takie, gdzie, wiadomo, jest cos ciekawego i niezbyt trudnego.
Zyczę miłego szydełkowania. Ja chciałam najpierw zrobic aniołka, ale to wyższa szkoła jazdy, dlatego zaczełąm jeszcze raz, ale od prostej serweteczki. Fajna zabawa, uczy cierpliwosci, no i miło, kiedy mąż mówi, ze nie wiedział, ze ma taką zdolną zonkę :ico_oczko:

Awatar użytkownika
edulita
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3326
Rejestracja: 07 gru 2007, 02:10

28 sty 2008, 19:51

Racja też chciałamod aniołków zacząć ale serwetki zapewne prostsze :) ja pomalutku się ucze zresztą moja roczna córcia skutecznie mi przeszkadza ale jak tylko mam chwilke to ucze się dziergać.

Awatar użytkownika
aricia
Umiem skakać na skakance po całym forum
Umiem skakać na skakance po całym forum
Posty: 972
Rejestracja: 10 lip 2007, 14:11

02 lut 2010, 18:35