prawa konsumenta
: 25 mar 2020, 11:56
Kto się na tym zna?
No bo sytuacja wygląda następująco: Mieliśmy zarezerwowaną Wielkanoc w Zakopanem, w jednym z lepszych hoteli - dla mnie najważniejszymi atutami były strefa dla dzieci, SPA oraz basen. Popatrzcie na stronę Hotelu Crocus a od razu zrozumiecie No ale święta są 12.04, przedłużony turnus miał trwać od 9 do 17 kwietnia włącznie... a teraz do 11 kwietnia jest zaostrzony zakaz poruszania się!
I jak tu się starać o ew. zwroty kosztów, anulowanie tylko części pobytu???
No bo sytuacja wygląda następująco: Mieliśmy zarezerwowaną Wielkanoc w Zakopanem, w jednym z lepszych hoteli - dla mnie najważniejszymi atutami były strefa dla dzieci, SPA oraz basen. Popatrzcie na stronę Hotelu Crocus a od razu zrozumiecie No ale święta są 12.04, przedłużony turnus miał trwać od 9 do 17 kwietnia włącznie... a teraz do 11 kwietnia jest zaostrzony zakaz poruszania się!
I jak tu się starać o ew. zwroty kosztów, anulowanie tylko części pobytu???