Salony Spa, Zabiegi

Z Accentem na Harmonię

Pinterest LinkedIn Tumblr

W ostatnim czasie sektor medycyny estetycznej bardzo się rozwinął. Wciąż powstają nowe metody leczenia, zarówno te chirurgiczne, jak i nieinwazyjne. Sprawia to, że co rusz otwierają się nowe salony kosmetyczne, gabinety odnowy, czy ośrodki SPA. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie, klienci chętniej korzystają z możliwości jakie oferuje branża kosmetyczna, ale zarazem ta szeroka różnorodność powoduje także niemały „zawrót głowy” – przez co kobietom trudniej wybrać odpowiedni gabinet, w którym będą mogły oddać swoją skórę i zdrowie w kompetentne ręce lekarzy.
Z pomocą przychodzi ogólnopolska akcja Z Accentem na Harmonię. To kampania edukacyjno-informacyjna, która skierowana jest do wszystkich osób, którym zależy na dbaniu o zdrowie i urodę swojego ciała. Zmierza ona przede wszystkim do tego, by zwiększyć świadomość zdrowotną społeczeństwa, zarówno w zakresie dermatologii, jak i bezpieczeństwa usług, które są obecnie dostępne na rynku nieinwazyjnych metod leczenia. Akcja ta ma na celu także pomóc pacjentom w wyborze miejsc, w których będą mogli wykonać zabiegi przy użyciu bezpiecznych urządzeń, których wizytówką jest najwyższa jakość i certyfikaty oraz przy obecności wykwalifikowanych specjalistów. Nadrzędnym celem kampanii jest zapewnienie klientom, że terapie zostaną przeprowadzone w bezpieczny sposób i przyniosą oczekiwane rezultaty bez narażania na niepożądane skutki uboczne.
Z Accentem na Harmonię promuje także zdrowy tryb życia, codzienną aktywność fizyczną oraz racjonalny sposób odżywiania się. W połączeniu z zabiegami wykonywanymi najwyższej jakości sprzętem kosmetycznym, jest to kompleksowe działanie, które może przynieść wymierne efekty pielęgnacyjne dla naszego ciała, a także wiele korzyści zdrowotnych.
Wszystkie zabiegi nieinwazyjne, jakie rekomenduje kampania, przeprowadzane są za pomocą urządzeń Alma Lasers, których dystrybutorem jest firma Consultronix, funkcjonująca od 1987 roku na polskim rynku. W gabinetach partnerskich wykorzystywane są systemy Accent i Harmony z rodziny urządzeń Alma Lasers. Accent to system dedykowany jest wszystkim osobom, które chcą zmniejszyć obwód, ujędrnić ciało, wymodelować sylwetkę, zredukować cellulit i rozstępy, a także poprawić teksturę skóry i zwiększyć lokalny metabolizm.
Tymczasem Harmony to multiaplikacyjna platforma, która pozwala na wykonanie szeregu zabiegów z zakresu laseroterapii za pomocą wymienialnych głowic. Głównymi wskazaniami do podjęcia leczenia są trądzik młodzieńczy lub różowaty, blizny potrądzikowe, pochirurgiczne i pourazowe, naczyniaki, zmarszczki, przebarwienia, czy fotoodmładzanie.
Wartościami jakimi kieruje się kampania jest rzetelność i profesjonalizm. Jak zaznacza Krzysztof Smolarski, prezes Consultronix SA – Naszym nadrzędnym celem jest edukacja, będziemy poruszać tematy merytoryczne związane ze zdrowiem skóry. Projekt powstał z inicjatywy Consultronix SA i kilkudziesięciu salonów medycyny estetycznej z największych miast Polski. Do listy salonów wciąż dołączają nowe placówki, zarówno te, które już od lat istnieją na rynku, jak i te dopiero co rozpoczynające swoją działalność. Salony te mogą poszczycić się Certyfikatem Jakości, który gwarantuje, że posiadają najwyższej jakości sprzęt. Kampanię wspierają także liczni eksperci m.in. lekarze dermatolodzy.

Comments are closed.