02 lis 2007, 13:54
hej Wam jestem...Piję sobie :ico_kawa: .Czytam co piszecie o karmieniu maluchów i myślę że cycek to jest wieksza wygoda, dlatego ja nie rwę się do dawania czegoś innego, poresztą jestem na diecie, to lekarz mi powiedziała że dopiero coś można od 6 m-ca! Kurcze dziś rozmawialiśmy z A, właśnie o tym karmieniu,powiedział żeby jak najdłużej Tomek był na cycku,ale powiedział "trzeba Cię będzie troche odciążyć jak już będziesz w ciąży..." A ja :ico_olaboga: :ico_szoking: :ico_szoking: :ico_szoking: I mówię że ja narazie to kompletnie nie myślę o drugiej ciąży...Kurcze bo tyle gadaliśmy że chcemy mieć conajmniej 2 i możliwie z krótkim odstępem czasu, żeby dzieciaki miały lepiej.[Artur to wie bo ma 2 siostry 1,5 starsze, a brata miał młodszego o 7 lat, który nie żyje] i dlatego mi marudzi...Ale też wyczuwam w nim trochę chyba strachu, bo robi się już coraz starszy...przecież mój A ma za 25 dni 39 lat!
Ale ja sobie nawet tefo nie wyobrażam 2 maluchy,,, :ico_szoking: w domu???To jest wielkie szczęście, ale...
I właśnie Artur mówił że fajnie by było żebym w lutym zaszła ... :ico_szoking: jezu, no w sumie tak się ugadaliśmy, z lekarzem, bo w sumie to powiedział że po cesarce powinnam poczekać conajmniej rok,więc powiedział że w styczniu mam przyjść na kontrole i wtedy powie...Sama nie wiem co mam myśleć,nam się urodziło pierwszy upragniony Tomek a już Artur gadał o braciszku lub siostrzycce, ma troche racji, bo wiem jak jest ciężko samemu [jedynakowi, bo sama jestem]Czhę mieć l.m dzieci...ale nie wiem muszę chyba jeszcze do tego dojrzeć...bo to już jest listopad, grudzień, styczeń i A chce dziecko drugie...
:ico_oczko: kurcze nie wiem...
Bo z Tomuniem mamy cudownie, bez żadnych problemów, wiec takich Topmków to mogłabym mieć i 10!