Jakie prawa ma klient salonu fryzjerskiego?
Jeżeli fryzjer będzie 'marudny' bądź wg. Ciebie niekompetentny - masz prawo zażądać zmiany fryzjera?
Jeżeli obetnie Cię 'brzydko' i nie będziesz zadowolona z efektu - masz prawo zwrotu kosztów cięcia?
Jakie są standardy w salonach?
Jeżeli farba po farbowaniu w salonie zmyje Ci się po 2 tygodniach - masz prawo reklamacji?
Czy salon przyjmuje takie 'błędy w pracy' chętnie (z reguły z reklamacją nie ma problemu, nic się nie stało już to załatwiamy), czy fryzjerka będzie marudzić?
Kto wg. Was jest ważniejszy (na owe czasy) klient/fryzjer?
Ile kosztuje Was każdorazowa wizyta u fryzjera
Jak często zmieniacie fryzjera?
------------------------------------------
Za każdą odpowiedź na powyższe pytania gorąco dziękuję i zachęcam do dyskusji:)