Strona 2 z 3

: 10 maja 2012, 11:28
autor: Mad.
Tylko aga216, rozumiem że chcesz nowy sprawny telefon ? Czy ten ale naprawiony ? Jeśli nowy to reklamowałabym to z tytułu niezgodności z umową.
A jeśli chcesz go naprawić, to na miejscu wypiszesz papiery i dostaniesz ewentualnie telefon zastępczy.

Mnie by zależało na nowym telefonie. Bo z jakiej racji mam mieć naprawiany skoro nic w nim nie naruszyłam, tylko to wada fabryczna.

: 10 maja 2012, 11:31
autor: Kocura Bura
Ja kiedyś odsyłałam do Orange, bo kupiłam on-line i też jakiś rozklekotany był :ico_noniewiem:
No i po tej historii przeniosłam się do Play :-)
Nie wiem, czy korzystałyście kiedyś z przedłużenia umowy telefonicznie przez BOK?
Ja już się wybierałam do salonu, ale babka zadzwoniła i zaproponowała dużo lepsze warunki niż dostępne w salonie. Trochę sceptycznie byłam nastawiona, ale podpytałam w salonie i faktycznie potwierdzili,że tak dzwonią. Kurier przyszedł z umową. Mija mi 3 miesiąc, faktury w porządku.
Może trochę nie w temacie, ale może któraś skorzysta :-)

: 10 maja 2012, 11:35
autor: Mad.
Kocura Bura, sa lepsze oferty w sieci owszem ale telefony sa niedostepne :-D praktycznie każdy. Jestem akurat w temacie bo juz 3 razy odwiedzalam i salon z kwitkiem i sieć.

: 10 maja 2012, 11:44
autor: Kocura Bura
Mad., a ja dostałam bez problemu mój wybrany telefon i to za 1 zł, a w salonie, w tym samym abonamencie chyba 199 zł :ico_brawa_01:
Ale u nas w salonie to samo jest, chyba mają po 1 sztuce :ico_olaboga:

: 10 maja 2012, 13:08
autor: aga216
dziękuje dziewczyny za rady :ico_sorki:

: 12 maja 2012, 17:28
autor: Mad.
aga216, bylam dzisiaj w salonie Play bo przedluzalam umowe. Zapytalam babeczki o Twoja sytuacje jak rozwiazac problem.

Powiedziala, ze po to daja telefony zalaczone do obejrzenia by klient nawet godzine siedzial i ogladal. Telefon powinien byc kazdy zalaczony przy kliencie. Kupujac taki telefon i wychodzac z salonu akceptujemy ze jest on sprawny, bo wszelkie niejasnosci powinny byc okreslone najpozniej w momencie zakupu by dostac inny nowy.
Jesli juz doszlo do takiej sytuacji w jakiej jestes tak jak pisalam wyzej trzeba zlozyc reklamacje z tytulu niezgodnosci z umowa. Powolac sie na konkretny salon i konkretnego sprzedawce. Innej opcji niestety nie ma. Wymienic telefonu na nowy tak po prostu sie nie da.

:ico_sorki:

Re: Telefon Play

: 28 sie 2016, 14:14
autor: misqa123
Mad. teraz Play oferuje okres testowy dla telefonów, by móc je zwrócić bez większych problemów.

adik356 w Playu nie płace nadwyżek za elektroniczne faktury, itp. Mam możliwość aktywowania dodatkowych usług finansowych, ale całkowicie ZA DARMO ; o

Polecam Play ze względu na cenę, korzystne umowy na telefon, obsługę klienta oraz traktowanie swoich klientów z należytym szacunkiem - bez zbędnych kruczków i rozmysłem.

Re: Telefon Play

: 29 wrz 2016, 09:58
autor: nikka12
ale serio? byłam w play i niczego takiego mi nie zaoferowali, podobnie gostek co do mnie dzwonił i namawiał, teraz to już w sumie musztarda po obiedzie bo jestem zdecydowana na alcatela idol4s, świetny telefon i przede wszystkim niedrogi, także mogę go sobie kupić bez podpisywania umowy z jakąkolwiek siecią

Re: Telefon Play

: 07 cze 2018, 14:20
autor: weronikakrol
Ja korzystam z sieci Otvarta i jestem bardzo zadowolona. POlecam!

Re: Telefon Play

: 12 cze 2018, 22:58
autor: luiza30
Play generalnie fajny jest .szkoda tylko,że pan konsultant zapomniał dodać gdy podpisywaliśmy umowę, że mogę sobie dopłacić i mieć dodatkowe ubezpieczenie ekranu...