MONIKAB fr
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3620
Rejestracja: 07 mar 2007, 17:50

05 mar 2008, 00:54

dziwna sytuacja z tym bezdechem :ico_noniewiem: ... moj wiktorek czasem jak placze to ... wymiotuje!!! dobrze ze taki temat zostal poruszony :ico_brawa_01: , bo w niektorych przypadkach mozna stracic glowe... a ja to juz w ogole jestem straszna panikara :ico_oczko:

Awatar użytkownika
justyna25
4000 - letni staruszek
Posty: 4967
Rejestracja: 07 mar 2007, 16:12

05 mar 2008, 16:26

MONIKAB fr pisze:moj wiktorek czasem jak placze to ... wymiotuje!!!

moja Ada ma tak samo :ico_olaboga: :ico_olaboga:
na szczęście nigdy nie zanosiła się od płaczu az do tego stopnia żeby miec bezdech ale choc jestem pielęgniarką to zpewne wpadłabym w panike :ico_olaboga: :ico_olaboga:
W pracy zawsze wiem co robić w trudnych i nagłych sytuacjach ale jeśli dotyczy to kogoś bliskiego to zawze panikuje :ico_olaboga:

Małgorzatka
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7230
Rejestracja: 08 mar 2007, 12:27

05 mar 2008, 19:39

Moja lekarka powidziała, że zanoszenie się dziecka to nic takiego :ico_puknij: i nie ma powodu do niepokoju, że " to tak strasznie tylk owygląda" :ico_puknij: a ja tam wiem swoje... I też dmuchałam i skutkowało ...na szczęście, miałam taką akcje tylko 2 razy :ico_sorki:

MONIKAB fr
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3620
Rejestracja: 07 mar 2007, 17:50

06 mar 2008, 09:53

malgosiu, ale wojtus wymiotowal czy mial bezdech? bo szczerze powiedziawszy z moich znajomych to nikt jeszcze nie mowil o takim przypadku i troche mnie ten temat zainteresowal

Małgorzatka
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7230
Rejestracja: 08 mar 2007, 12:27

06 mar 2008, 15:32