Po pierwsze fanpage na FB i współpraca z blogerkami - na początek tymi, z mniejszymi zasięgami, ale one gotowe są promować sklep barterowo, czyli w zamian za ciuchy.
A mogę dopytać czy wy zatrudniacie jakąś księgowość czy raczej korzystacie z takich programów jak tutaj?ja właśnie staruję ze swoją firmą i zależy mi na oszczędnościach....
Ostatnio też firma, z którą sama współpracuję wypuściła dość ciekawą aplikację: http://serwersms.pl/media/informacje-pr ... rwersms-pl :) Myślę, że to może się sprawdzać zwłaszcza w branżach, które są skierowane głównie do kobiet. Wiadomo jak Panie reagują na promocje ;) A jeszcze jak w szybki i wygodny sposób dotrzemy do nich z tą informacją, to na pewno to docenią. Do tego narzędzie jest stosunkowo tanie :)
Ja znalazłam taki katalog http://krajowy.biz , jest on bezpłatny i można tam umieścić dane własnej firmy. Nawet nie trzeba mieć własnej strony internetowej, wystarczą same dane teleadresowe.
Warto założyć własnego bloga powiązanego ze sklepem, udzielać się na forach i blogach tematycznych, pomyśleć o mediach społecznościowych. I jeszcze coś od czego powinno się zacząć: należy zadbać o właściwą optymalizację sklepu - czyli żeby nie było zduplikowanych stron, żeby stworzyć odpowiednią strukturę linków, zadbać o meta itd itp
Postawiłbym na ceneo, nokaut itp, bo to generuje duży ruch, który może przełożyć się na sprzedaż. Nie jest to drogie, bo wystarczy sam plik produktowy. Taki plik można wygenerować w http://feedink.com/pl/. Wystarczy go umieścić na stronie porównywarki i mamy juz tam swoją ofertę.
Wydaje mi się, że dobra strona internetowa to podstawa. Jak to jest sklep internetowy to postawiłabym na stronkę RWD. Teraz sporo ludzi korzysta z tabletów/smartfonów więc wydaje mi się, że tworzenie stron rwd
to podstawa.
Podstawa reklamy sklepu internetowego to pozycjonowanie i kampania w AdWords - tutaj http://greenparrot.pl/nasza-oferta/seosem/ się tym zajmują z dość dobrymi efektami. Dobrym pomysłem na reklamę e-sklepu jest tez reklama w mediach społecznościowych i marketing szeptany. Ważna jest również obecność sklepu w różnych porównywarkach cenowych.
Kampanie Adwords osiągają chyba największe rezultaty. Ja zauważyłam różnicę już po kilku dniach po zakończeniu kampanii. Dla mnie prowadziła ją firma która współpracuje z google, a mianowicie http://funkymedia.pl/. Jestem ze współpracy bardzo zadowolona i kiedy będzie taka potrzeba znów skorzystam z ich usług.