Może i odkopuję stary temat, ale ostatnio rozmawiając z agencją marketingową OnRise dostałam informacje, że na obecnym etapie rozwoju firmy nie polecają mi pozycjonowania strony a raczej skupienie się na metodach, dzięki którym zdobędę klientów tu i teraz, na przykład reklamy Google Ads lub Facebook Ads. Argumentowali to tym, że pozycjonowanie strony, szczególnie nowej jest drogie i czasochłonne i w przypadku gdy obecnie nie posiadam stałego źródła pozyskiwania klientów może się to skończyć brakiem funduszy przed osiągnięciem dobrych wyników. Zaskoczyli mnie tym, bo wszystkie inne agencje z którymi rozmawiałam do tej pory proponowały mi pozycjonowanie strony jako najlepszą metodę pozyskiwania klientów.
Co o tym sądzicie? Powinnam pozycjonować stronę czy skupić się na czymś co przyniesie mi efekty tu i teraz a o pozycjonowaniu pomyśleć jak będę miała stałe dochody? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.